تلگرام در به روز رسانی جدید خود استیکرهای متحرک اضافه کرده است

a71742965099c5be6e05e8c87078740e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نرم افزار پیام رسان تلگرام یکی از جذاب ترین و البته پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در ایران است که البته در خارج از ایران این چنین نیست. به طور کلی در خارج از ایران تلگرام به اندازه‌ی واتس اپ کاربر ندارد! با این حال این برنامه قابلیت هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که حتی فیس بوک هم آن ها را ندارد.

به طور کلی می‌توان گفت تلگرام از همان ۲۰۱۵ که استیکر را ارائه داد به خوبی بر روی آن کار کرد و تا به حال که در اواسط سال ۲۰۱۹ قرار داریم از این نظر بهتر از رقیب اصلی خود یعنی واتس اپ کار کرده است. امروز خبرجدیدی مبنی بر به روز رسانی جدید تلگرام منتشر شد که تلگرام در آن استیکر متحرک را ارائه داده است. مهم ترین قابلیت این استکیرهای متحرک این است که گیف نیستند و در عین کیفیتی که دارند از حجم بسیار پایینی در حدود ۲۰ تا ۳۰ کیلوبایت برخوردار هستند تا حجم زیادی از اینترنت شما را استفاده نکنند و به راحتی بتوانید از آن ها بهره ببرید.

blank

این قابلیت جدید در حال حاضر برای تمام کسانی که آخرین نسخه‌ی تلگرام را نصب کنند در دسترس خواهد بود، همانطور که در تصویر بالا می‌بینید به کمک این استیکرها بهتر می‌توانید منظور خودتان را منتقل کنید. این استیکرها از پسوند .TGS پشتیبانی می‌کنند و همین امر سبب شده است که حجم بسیار کمی داشته باشند.

علاوه بر این تلگرام ادعا کرده است که این استیکرهای متحرک حجم بسیار کمی از باتری دستگاه شما را مصرف خواهند کرد. کاربران مانند قبل می‌توانند استیکرهای خود را (البته این بار استیکرهای متحرک) بسازند و آن ها را با پسوند .TGS منتشر کنند. شما می‌توانید با مراجعه به لینک های زیر جدیدترین نسخه‌ی تلگرام را همگام با دستگاه خود دریافت کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار