تقویم رویدادهای فناوری ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰؛ ایونت ها، کنفرانس ها و …

ddba4a703efd10522fecb45de3bdb90a
زمان مطالعه: 4 دقیقه

در این مطلب اطلاعات، تاریخ  و مکان های برگزاری  انواع رویدادهای متمرکز بر IT را شرح داده ایم؛ تقویم فناوری سال ۲۰۱۹ پر از هیجان و تغییرات شگرف در دنیای تکنولوژی بوده است که با نگاهی سریع شما را با قسمتی از آن ها آشنا می سازیم.

تقویم فناوری اکتبر تا دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی

آموزش مدیریت زنان در تقویم فناوری اطلاعات (آی تی): این رویداد برای زنان در فناوری اطلاعات (آی تی) با تمرکز بر مدیریت بهتر، عملکرد و تصمیم گیری در رهبری افراد طراحی شده است، که بین روزهای ۲۱ تا ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ در تورنتو کانادا به اجرا در آمد.

تقویم فناوری

GOTO برلین

GOTO برلین ۲۰۱۹

این کنفرانس توسعه نرم افزار، برای توسعه دهندگان، رهبران تیم، معماران و مدیران پروژه ها طراحی شده است. این رویداد بین روزهای۲۳ تا ۲۵ اکتبر در تقویم فناوری جای گرفته بود، این کنفرانس در شهر برلین آلمان برگزار شد.

تقویم فناوری

Ignite مایکروسافت

Ignit مایکروسافت

Ignite 2019 تقویم فناوری به بررسی بینش و مهارت هایی از رهبران و متخصصان فناوری در زمینه های مختلف فناوری اطلاعات، از جمله cloud، داده، BI، همکاری و بهره وری اختصاص داده شده است. این رویداد مایکروسافت بین روزهای ۴ تا ۸ نوامبر در اورلاندو،فلوریدا امریکا برگزار می گردد.

تقویم فناوری

ایونت spinnaker summit

spinnaker summit

این رویداد برای کاربران Spinnaker، منبع آزاد، پلت فرم تحویل مداوم چند ابری ( multi-cloud) برای انتشار تغییرات نرم افزار در نظر گرفته شده، که ۱۶ و ۱۷ نوامبر در سن دیگو امریکا تشکیل شده است.

GOTO کپنهاگ ۲۰۱۹

این کنفرانس توسعه نرم افزار برای توسعه دهندگان، رهبران تیم، معماران و مدیران پروژه طراحی شده است. ۱۸ تا ۲۰ نوامبر شاهد برگزاری این رویداد در کپنهاگ دانمارک بودیم.

blank

  Dreamforce

کنفرانس سالانه ای که برای مشتریان Salesforce ، شامل کلمات کلیدی ، آموزش ، فرصت صدور گواهینامه ، نسخه ی نمایشی دستی و موارد دیگر برگزار می شود و زمان تشکیل آن ۱۹ تا ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ در سن فرانسیسکو امریکا خواهد بود.

اینفوتک (Info-Tech) زنده لاس وگاس

با هدف اجرای برنامه های IT، برای کسانی که به دنبال بهبود مشاغل و تراز IT در سازمان های خود هستند. ۱۹ تا ۲۱ نوامبر ۲۰۱۹ در لاس وگاس امریکا برگزار می گردد.

تقویم فناوری سال ۲۰۲۰ میلادی

blank

CPX 360 آسیا ۲۰۲۰

کنفرانس CPX 360 بینش ها و اطلاعاتی در مورد چگونگی جلوگیری از جدیدترین تهدیدهای و انواع کلید واژه ها ، جلسات گفت و گو و آزمایشگاه های مفید را ارائه می دهد. زمان برگزاری آن ۱۴ تا ۱۶ ژانویه ۲۰۲۰در بانکوک تایلند است.

انجمن Blockchain  اروپایی در چه روزی از تقویم فناوری جای دارد؟

کنوانسیون اروپایی Blockchain بارسلونا با شرکت بیش از ۶۰۰ شرکت از پیشتازان و رهبران فناوری ، تنظیم کننده ها ، سرمایه گذاران ، شرکت ها ، توسعه دهندگان و کارآفرینان این صنعت را با محوریت استفاده جهانی از blockchain و DLT در صنایع مانند انرژی ، دارایی ، زنجیره تأمین ، دولت ، بیمه و مراقبت های بهداشتی ، خرده فروشی و تحرک تشکیل می شود. زمان برگزاری ۲۰ و ۲۱ ژانویه ۲۰۲۰، در بارسلونا اسپانیا خواهد بود.

تقویم فناوری

CPX 360 امریکا ۲۰۲۰

کنفرانس CPX 360 بینش ها و اطلاعاتی در مورد چگونگی جلوگیری از جدیدترین تهدیدهای سایبری ارائه می دهد که در حوزه قاره امریکا در نیواورلئان امریکا تشکیل می شود.

اجلاس Deep Learning Summit در تقویم فناوری

به نظر می رسد این رویداد ،پلی میان شکاف، بین آخرین پیشرفت های فناوری در یادگیری ماشینی و برنامه های هوش مصنوعی و دنیای واقعی را ایجاد کند. زمان برگزاری آن ۳۰ و ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ در سن فرانسیسکو امریکا خواهد بود.

CPX 360 اروپا ۲۰۲۰

کنفرانس بینش ها و اطلاعاتی در مورد چگونگی جلوگیری از جدیدترین تهدیدهای سایبری و انواع کلید واژه ها ، جلسات گفت و گو و آزمایشگاه های مفید را ارائه می دهد. این کنفرانس ۴ تا ۶ فوریه ۲۰۲۰ در وین اتریش برگزار می گردد.

blank

۲۰۲۰ MSPWorld

براساس تجربیات و موفقیتهای موجود در دنیای واقعی و مبتنی بر موفقیت در صنعت خدمات مدیریت شده ، تمرکز فروشنده را بر روی ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده و اکوسیستمهای مربوطه آنها ارائه می دهد. زمان برگزاری ۱۵ تا ۱۷ مارس ۲۰۲۰ لس آنجلس امریکا.

Agenda20

این کنفرانس به رهبری برای مشاغل و رهبران فناوری اطلاعات بر چشم انداز همیشه در حال تغییر فناوری با نگاهی به نوآوری و ارائه نتایج متمرکز است. این کنفرانس در تقویم فناوری سال ۲۰۲۰ جای دارد که در فلوریدا امریکا بین ۲۳ تا ۲۵ ماه مارس ۲۰۲۰ برگزار می شود.

blank

CSO 50

این مراسم و جوایز به منظور نمایش راه حل های نوآورانه و فناوری امنیتی فناوری اطلاعات در طیف گسترده ای از صنایع و شرکت ها طراحی شده است، که در آریزونا امریکا در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ آوریل برگزار می گردد.

مایکروسافت بیلد

مایکروسافت به طور معمول از کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود به عنوان ویترین محصولات جدید و فناوری های مرتبط با ویندوز و آزور استفاده می کند. این رویداد کارگاه های آموزشی دستی ، یک سالن نمایشگاه ، فرصت های شبکه سازی و موارد دیگر را به شرکت کنندگان ارائه می دهد. زمان و مکان برگزاری آن ۱۹ تا ۲۱ می ۲۰۲۰ در سیاتل امریکا.

Inspire مایکروسافت

این کنفرانس فناوری محور مایکروسافت، در تاریخ ۱۹ تا ۲۳ ژولای ۲۰۲۰ در لاس وگاس امریکا تشکیل می شود.

Google I/O

کنفرانس توسعه دهنده سالانه گوگل جلساتی را در مورد آخرین ابزارهای توسعه دهنده شرکت ارائه می دهد و نگاهی به محصولات آینده ارائه می دهد. زمان برگزاری آن در تقویم فناوری ۲۰۲۰ هنوز نامشخص است اما در کالیفرنیا امریکا برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار