تصاویر زنده‌‌ی جدیدی از میزو Note 9 منتشر شد

1abe52fbe54d09abf6f1e72cf2d9ffeb
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت میزو در حال کار بر روی یک گوشی جدید است که به آن «میزو Note 9 » گفته می‌شود. و قرار است آن را در ۶ مارس سال جاری به صورت رسمی معرفی کند. با این حال در حال حاضر تصاویری از این دستگاه در وب سایت ها چینی منتشر شده است. ما به لطف لیست TENNA می‌دانیم که این دستگاه چگونه خواهد بود، اما این اولین باری است که تصویر آن را در فضای واقعی مشاهده می‌کنیم.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:25%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

شرکت میزو با تولید Note 9 به جمع تولید کنندگان ناتچ قطره‌ای می‌پیوندد که این روزها بسیار متداول شده است. پنل پشتی این دستگاه از جنس شیشه است و قدرت جذب اثر انگشت آن بالا بوده و ممکن است به سادگی از دستتان بلغزد.

پیش از این شرکت میزو را برای پرچم دار دو صفحه‌ی آن می‌شناختند اما حالا این دستگاه میان رده به همراه یک دوربین دوگانه‌ی پشتی همچون Xiaomi Redmi  یا Huawei Y خودنمایی می‌کند.

نمایشگر به کار رفته در Note 9 میزو دارای اندازه‌ی ۶.۲ است و دارای رزولوشن تصویر فول اچ دی پلاس می‌باشد. براساس اطلاعات موجود در TENNA این دستگاه به همراه یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۷۵ و یک رم ۶ گیگابایتی خواهد رسید.

یکی از چیزهایی که این روزها در گوشی های میان رده دیده می‌شود، به جز نمایشگر ناتچ و پنل شیشه‌ای پشتی، سنسور های دوربین است که به ۴۸ پیکسل هم می‌رسد. انتظار می‌رود که شرکت میزو نیز از این قافله عقب نماند و دستگاهی را با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی راه اندازی کند.

معرفی و قیمت گذاری این دستگاه در طول شش روز از ماه مارس مشخص خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار