تصاویر رسمی ساعت هوشمند اکتیو ۲ درز کرد

a11f1a090a9d2d782fda6969281f80b7
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمتر از یک هفته پیش بود که با هم برخی از تصاویر ساعت هوشمند جدید سامسونگ را با نام گلکسی واتچ اکتیو ۲ مشاهده کردیم و به برخی از مشخصه‌ های کلیدی آن و تفاوت های عمده اش با نسل قبلی پرداختیم. امروز هم پوستر تبلیغاتی جدیدی را از این دستگاه هوشمند در دنیای مجازی شاهد هستیم که در ادامه‌ی دیجی دو به آن خواهیم پرداخت.

گلکسی واتچ اکتیو ۲ از قابلیت ECG بهره می‌برد

پیش از این دانستیم که گلکسی واتچ اکتیو ۲ از ویژگی ECG و قابلیت تشخیص افتادن بهره می‌برد که همین قابلیت به آن کمک می‌کند بتواند زمان افتاد شما را تشخیص دهد و کارهای لازم مانند تماس با اورژانس و ارسال موقعیت مکانی شما را انجام دهد. قابلیت تشخیص افتادن تا به حال تنها در اختیار شرکت اپل بود.

حالا سامسونگ پس از اپل اولین شرکتی است که از این قابلیت در ساعت های هوشمند خود بهره می‌برد و این امر تا حد زیادی می‌تواند جذاب باشد. سری گلکسی واتچ اکتیو یکی از سری ساعت های هوشمند سامسونگ است که بیشتر برای ثبت فعالیت های روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد،با این حال نسخه‌ی جدید گلکسی واتچ اکتیو  از قابلیت ECG (ثبت نوار قلب) و تشخیص افتادن بهره می‌برد.

قابلیت قابلیت ECG (ثبت نوار قلب) به شما این امکان را میدهد تا نوار قلبتان را مشاهده کنید و یا آن را با دکتر خود به اشتراک بگذارید. این ویژگی به طور پیش فرض فعال است و از سلامتی قلبی شما به خوبی مراقبت میکند. تمام اپل واتچ ها از سری چهارم به بعد به این قابلیت مجهز شده اند.

مهم ترین ویژگی گلکسی واتچ اکتیو ۲

مهم ترین ویژگی واتچ اکتیو ۲ قابلیت تشخیص افتادن است که این دستگاه را منحصر به فرد می‌کند، این قابلیت می‌‌تواند تشخیص دهد کاربر در حال سقوط از ارتفاع و یا موقعیتی مشابه آن است. این قابلیت در هنگام بروز این اتفاق به سرعت شماره های ضروری تماس می‌گیرد و موقعیت جغرافیایی وی را اعلام می‌کند.

زمان عرضه‌ی گلکسی واتچ اکتیو ۲

شایعات حاکی از این هستند که این گجت قرار است در تاریخ ۷ اوت به همراه نوت ۱۰ و نوت۱۰ پلاس معرفی و عرضه شود، با این حال برخی دیگر از منابع از معرفی این دستگاه دو روز قبل از معرفی سری نوت ۱۰ خبر می‌دهند. این ساعت هوشمند به همراه یک جفت بند چرمی خواهد آمد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار