تاییدیه وای فای برای دو گوشی گلکسی۲۰۱۸ A7 و A5 2018

dad0d273a50085523c256b724eae9c85
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سامسونگ قصد داشته در اوایل سال ۲۰۱۸ نسل جدید گوشی های هوشمند سری گلکسی A را معرفی کند. اسمارتفون هایی که مشخصات رده بالایی داشته و می توانند عملکرد بالایی از خود نشان دهند.

تاکنون شایعات محدودی از سری گلکسی A 2018 منتشر شد و حال نوبت به جزئیات جدید پیرامون گلکسی A5 2018 رسیده تا انتشار پیدا کند. براساس گزارش انتشاریافته، کمپانی سامسونگ قصد دارد از صفحه نمایش بدون حاشیه اینفینیتی اج در گلکسی A8 2018 بهره گیرد تا طراحی همانند پرچمداران سال ۲۰۱۷ سامسونگ پیدا کند.

البته همانطور که می دانید شرکت کره ای با استفاده از زبان طراحی جدید خود نشان داد که برنامه بزرگی برای نسل جدید اسمارتفون های خود داشته و نمی خواهد طراحی قدیمی را همچنان ادامه دهد.

به تازگی آژانس وای فای تاییدیه ای به دو گوشی هوشمند جدید گلکسی A5 و A7 جدید سامسونگ دادند که نشان می دهد بزودی باید شاهد معرفی این سری در آینده نزدیک بود.

پیشتر جزئیات سخت افزاری گلکسی A7 2018 در پایگاه داده FCC رویت شد که باید به مشخصاتی چون صفحه نمایش ۵.۷ اینچی FHD، پردازنده هشت هسته ای اگزینوس ۷۸۸۵، حافظه رم  ۶ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا، بلوتوث ۵.۰، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

در حال حاضر نیز بسیاری از تولیدکنندگان گوشی هوشمند نیز تصمیم گرفتند از طراحی بدون حاشیه برای مدل های رده بالا بهره گیرند. بنابراین می توان انتظارات بسیاری از محصولات آینده داشت.

به هر حال جزئیات کافی در دست نیست تا به آن پرداخت و تنها باید منتظر ماند شرکت سامسونگ این سری را اوایل ۲۰۱۸ معرفی کند. البته مشخص نیست دقیقا چه زمانی باید شاهد رونمایی از سری جدید گلکسی A باشیم.

اخیرا نیز جزئیات سخت افزاری دو مدل گلکسی A5 و A7 2018 آشکار شد و حال نوبت به برخی اطلاعات طراحی آن رسیده است. انتظار داریم سامسونگ علاوه بر این مدل، اسمارتفون های دیگری را نیز معرفی کند. شایان ذکر بوده پیشتر این شرکت گلکسی نوت ۸ را با مشخصات رده بالا و قابل توجه عرضه داشته است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار