تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Sniper Elite V2 اعلام شد

2478458178ed421d3e372fa60d55a1c6
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اگر به یاد داشته باشید اواخر اسفند ماه سال گذشته بود که کمپانی بازی‌ساز ربلیون دولوپمنتس نسخه ریمستر بازی فوق‌العاده محبوب و پرطرفدار Sniper Elite V2 را رونمایی کرد. از آن‌جایی که این کمپانی با ساخت نسخه اصلی بازی مذکور یعنی بازی Sniper Elite  نتوانسته بود آنطور که باید و شاید کاربران و مخاطبان زیادی را به خود جذب کند در طراحی و تولید نسخه ریمستر بازی Sniper Elite V2 از جلوه‌های گرافیکی و همچنین بصری زیادی استفاده کرده است تا از این طریق بتواند برخلاف گذشته که نتوانست گیمرهای زیادی را به خود جلب کند بتواند کاربران زیادی را مجذوب خود کند. مهم‌تر از اینکه کمپانی تولیدکننده این بازی از جلوه‌های بصری زیادی در این بازی استفاده کرده است، آن را برای پلتفرم‌هایی نظیر کنسول‌های بازی نسل هشتم و همچنین کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ طراحی کرده است.

از دیگر ویژگی‌های بازی Sniper Elite V2 پشتیبانی از قابلیت‌های رزولوشن ۴K و تکنولوژی HDR  است. البته باید اشاره کنیم که اجرای این بازی با رزولوشن ۴K و HDR به پلتفرمی که از آن برای اجرای این بازی استفاده می‌کنید بستگی دارد.

خبر خوب برای گیمرها و کاربرانی که منتظر انتشار نسخه ریمستر بازی Sniper Elite V2 هستند، این است که استودیوی ربلیون دولوپمنتس تاریخ انتشار این بازی را اعلام کرده است به‌گونه‌ای که قرار است این بازی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت سال جاری یعنی ۱۴ مه برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر شود.

البته اگر دوست ندارید تا ۲۴ اردیبهشت منتظر انتشار این بازی بر روی پلتفرم‌های مذکور باشید می‌توانید در تاریخ ۴ اردیبهشت یعنی ۲۴ آوریل نسخه دیجیتالی این بازی را از طریق فروشگاه‌های رسمی مانند فروشگاه استریم پیش‌خرید کنید. باید اشاره کنیم که پیش‌خرید این بازی مزایای متعددی دارد که با انجام آن می‌توانید از این مزایا و هدایای گوناگون آن بهره‌مند شوید. یکی از مزیت‌های پیش‌خرید این بازی تخفیف ۱۰ درصدی آن است. به‌گونه‌ای که شما می‌توانید با پیش‌خرید نسخه دیجیتالی آن از تخفیف ۱۰ درصدی آن بهره‌مند شوید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار