بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۹

8f94222f57ff64ef99fcb56a151704a6
زمان مطالعه: 6 دقیقه

اکنون در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۹ قرار داریم. در سال ۲۰۱۹ لپ تاپ‌های بسیاری تولید و به بازار عرضه شدند. در این سال مانند سال‌های گذشته ما شاهد پیشرفت فناوری‌های روز دنیا بودیم. در این زمینه‌ها لپ تاپ‌ها هم پیشتاز بودند. عرضه لپ تاپ‌های مدرن و پیشرفته در سال ۲۰۱۹ هم ادامه داشت. لپ تاپ هایی که سبب حیرت و تعجب علاقه مندان و کاربران می‌شود. به همین دلیل، دیجیدو در این مطلب به بررسی بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۹ می‌پردازد. برای آشنایی با این لپ تاپ‌ها همراه ما باشید.

بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۹

لپ تاپ DELL XPS 13

یکی از بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۹ لپ تاپ دل XPS 13 است. این لپ تاپ هم اکنون در دسترس شما می باشد. با دارا بودن طراحی بسیار جمع و جور و قابل حمل و داشتن صفحه کلید قابل تغییر، عملکرد عالی و تنظیمات متنوع از جمله لپ تاپ های برتر لیست ما است که به شما پیشنهاد می کنیم. علاوه بر این ها، قیمت لپ تاپ هم تنوع زیادی دارد. به همین دلیل شما می‌توانید بر اساس بودجه خود، لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری کنید. هر کاری که نیاز دارید، با استفاده از این لپ تاپ می‌توانید انجام دهید. با استفاده از این لپ تاپ می‌توانید به انجام کارهایی مانند یادداشت برداری در کلاس، ارسال ایمیل، ویرایش عکس و حتی برخی از ویرایش‌های سبک ویدئویی بپردازید. طراحی این لپ تاپ مانند لپ تاپ‌های قبلی دل می باشد، ولی با این حال، کمپانی دل در صفحه نمایش آن تغییراتی داده است. تغییر وبکم از جمله آن است. کمپانی دل در این لپ تاپ وب کم را در پایین صفحه نمایش قرار داده است. البته تغییر جایگاه وبکم می‌تواند سبب به وجود آمدن زوایای ناخوشایند برای تماس‌های ویدئویی شود.

بهترین لپ تاپ های 2019

با این وجود کمپانی دل، کیفیت دوربین را به بالاترین سطح خود ارتقاء داده، بنابراین دوربین این لپ تاپ، بسیار شگفت انگیز است. داشتن اسکنر اثر انگشت سریع و کاربردی از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ بوده و این اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور لپ تاپ تعبیه شده. این لپ تاپ دارای وزن ۱.۲۲ کیلوگرم می باشد و ابعاد آن ۱۵ در ۲۰۰ در ۳۰۴ میلی متر است، از این جهت، این لپ تاپ، بسیار سبک و جمع و جور محسوب می‌شود.

قیمت لپ تاپ دل XPS از زیر ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود. این لپ تاپ دارای پردازنده پنج هسته‌ای i5 است. برخورداری از ۲۵۶ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت RAM از دیگر مزایای این لپ تاپ است. همچنین این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی می باشد. صفحه نمایش آن بسیار زیبا و شفاف بوده، البته نسخه دیگر این لپ تاپ ۷ هسته‌ای بوده که با کیفیت بالاتر عرضه می‌شود. لپ تاپ هفت هسته‌ای XPS 13 دل، بسیار نازک و سبک است.

لپ تاپ Apple MacBook Pro 13 (دو پورت USB و پورت C)

اگر شما به دنبال یافتن بهترین لپ تاپ اپل هستید. در این صورت باید گفت که بهترین لپ تاپ اپل در سال ۲۰۱۹، لپ تاپ اپل مک بوک پرو ۱۳ است. ورژن ۱۳ اینچی مک بوک پرو بهترین انتخاب است. این مدل دارای دو درگاه یو اس بی و یک درگاه سی است. همچنین داشتن پردازنده چهار هسته‌ای Core i5 آن را از دیگر لپ تاپ‌ها متمایز می‌کند. پیکربندی پیشنهادی ما برای این لپ تاپ دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه است. این لپ تاپ قیمتی کمتر از ۱۵۰۰ دلار دارد.

بهترین لپ تاپ های 2019

لپ تاپ MacBook Pro نسبت به لپ تاپ MacBook Air اپل گرانتر است. اما این هزینه اضافی را با عملکرد بسیار بهتر توجیه می‌کند. طراحی آن حجم و وزن زیادی ندارد. این لپ تاپ قادر است برگه‌های مرورگر و بسیاری از دستورها را به صورت همزمان و به سهولت اجرا نماید. اکثر کاربران فقدان کلیدهای عملکردی قدیمی را در این لپ تاپ مفید می‌دانند.

با این حال، در بحث صفحه کلید، لپ تاپ اپل مک بوک پرو داستان دیگری دارد. این لپ تاپ هنوز از صفحه کلید سوئیج پروانه‌ای به صورت جزیی برخوردار است. با این حال، داشتن محافظ گرد و غبار و مواد دیگر آن را بهتر کرده است.

مک بوک پرو ۱۶ اینچی ۲۰۱۹ اپل

اپل در اواسط نوامبر ۲۰۱۹ آخرین مدل لپ تاپ پرو ۲۰۱۹ خود را با صفحه نمایش ۱۶ اینچی عرضه کرد. همواره لپ تاپ های پرو اپل به دلیل مشخصات داخلی قدرتمند خود به عنوان پرچمداران لپ تاپ های اپل شناخته می شوند که مورد توجه کارشناسان و کاربران است. در وصف این لپ تاپ باید بگوییم اپل با استفاده از مکانیزم جدید قیچی در صفحه کلید مک بوک پرو ۱۶ اینچی به یک تحول مهم در صفحه کلید لپ تاپ هایش که در گذشته از مکانیزم پروانه ای بهره می بردند دست زده و یک صفحه کلید به مراتب راحت تر و کاربر پسند تر را به در مک بوک جدید خود عرضه کرده است. مشخصات داخلی قدرمتند این مک بوک پرو ۲۰۱۹ اپل در هر مدل متفاوت بوده و با قیمت های متفاوتی همراه می باشد، به طوری که از قیمت ۲۳۹۹ دلار آغاز شده تا ۳۸۹۹ دلار قیمت دارد. گرافیک در مدل های مختلف با دو مشخصه AMD Radeon 5300M یا ۵۵۰۰M همراه بوده و پردازنده ۷ هسته ای و ۹ هسته ای در مدل های مختلف این مک بوک جدید اپل مورد استفاده قرار گرفته است. حافظه داخلی این مک بوک از ۵۱۲ گیگ تا ۲ ترابایت متفاوت می باشد، و یک باتری فوق العاده با قابلیت دوام تا ۱۱ ساعت را به کاربر ارائه می دهد.

بهترین لپ تاپ های 2019

قطعا این لپ تاپ جدید اپل از جدید ترین گزینه های معرفی شده در لیست بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۹ خواهد بود که البته قیمت آن هم به نسبت سایرین بالاتر است. اما بدون شک بهترین پیشنهاد برای کاربران حرفه ای همین مک بوک ۲۰۱۹، ۱۶ اینچی است که با حاشیه های باریک تر از گذشته و ظاهری مدرن و مشخصات داخلی قدرتمند به خوبی به نیاز های کاربران پاسخ می دهد.

لپ تاپ Asus Chromebook C434

با یک نمایشگر بزرگ، عمر باتری طولانی تر و عملکردی قوی تر، Asus Chromebook C434 یکی از بهترین کروم بوک هایی است که ما تاکنون آزمایش کرده ایم. این لپ تاپ دارای شاسی آلومینیومی براق و نمایشگر واضح و روشن است. به لطف پردازنده Intel Core m3-8100Y یک سیستم قدرتمند را ارائه داده و با بیش از ۹ ساعت و ۵۸ دقیقه ماندگاری باتری، این لپ تاپ می تواند به خوبی به نیاز های کاربران پاسخ دهد.

بهترین لپ تاپ های 2019

لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Carbon

Lenovo با ارتقاء بلندگوهای خود، لپ تاپ تجاری پرطرفدارش را بهبود بخشیده و به آن بافت کاملی از فیبر کربن داده و برخی از ویژگی های امنیتی مفید از جمله شاتر وبکم و دوربین IR را اضافه کرده است. از این گذشته، شما می توانید عملکرد سریع ، دوام باتری طولانی (در مدل ۱۰۸۰p) و دو گزینه نمایش زیبا ، ۱۰۸۰p و ۴K را در اختیار داشته باشید، که همه اینها در یک شاسی سبک در دسترس شما هستند. شاسی با دوام و طراحی ظاهری زیبای آن یک مجموعه بسیار خوب را در اختیارتان قرار می دهد.

بهترین لپ تاپ های 2019

لپ تاپ Surface Pro 6

Surface Pro 7 جدیدتر و سریعتر است، اما Surface Pro 6 نه تنها ۱.۵ ساعت بیشتر از جانشین آن دوام می آورد، پردازنده چهار هسته ای نسل ۸ آن نیز بسیار سریع است. شما همچنین می توانید یک طرح مشکی مات و ظریف را با نمایشگر روشن و رنگارنگ ۲۷۴۶ در ۱۸۲۴، با عملکردی بسیار مناسب از یک لپ تاپ Surface در اختیار داشته باشید. و البته قیمت آن نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و نسبت به عملکرذ آن بسیار عالی می باشد.

بهترین لپ تاپ های 2019

لپ تاپ Dell XPS 15

صفحه نمایش ۴K این لپ تاپ می تواند ۱۸۸ درصد از ویژگی های رنگی sRGB را همزمان با ثبت ۲۸۲ نقطه روشنایی تولید کند. پردازنده ۴۵ واتی سری H اینتل عملکردی بسیار قوی تری نسبت به CPU سری U در خواهر و برادر کوچکتر این لپ تاپ را داراست، همچنین گرافیک Nvidia GTX 1050 آن را به یک دستگاه تولید محتوای ایده آل تبدیل کرده است.

بهترین لپ تاپ های 2019
0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار