بررسی هوآوی آنر ۹ لایت/ زیبا و کاربردی

f1b363858f4d1b4813571311d4797b8a
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بررسی هوآوی آنر ۹ لایت/ زیبا و کاربردی

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند که در این میان باید به آنر ۹ لایت یا همان Honor 9 Lite اشاره کرد. اسمارتفونی که کم نظیر بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می سازد. پیشتر در دسامبر سال ۲۰۱۷ این شرکت چینی تصمیم می گیرد از اسمارتفون جدیدی به نام آنر ۹ لایت رونمایی کند که طراحی پریمیومی داشت و از مشخصات رده بالایی بهره می‌برد. از آنجایی که مدت زمان کوتاه عرضه این محصول می گذرد قصد داریم به بررسی مختصر آن بپردازیم تا آشنایی بیشتری با Honor 9 Lite پیدا کنیم.

طراحی و ساخت

یکی از بخش های مهم هر اسمارتفونی، طراحی و ساخت بوده که خوشبختانه Honor 9 Lite با بدنه فلزی و طراحی جذاب خود می تواند فوق العاده باشد. ابعاد ۱۵۱*۷۱*۷.۵ میلیمتری در کنار وزن ۱۴۹ گرمی کم نبوده و ترکیب مناسبی از تلفن هوشمند را برای افراد رقم می زند. داشتن انتظارات بسیار در طراحی و ساخت Honor 9 Lite بسیار نیست زیرا هوآوی خود این محصول را چنین توصیف کرده است.

blankصفحه نمایش

Honor 9 Lite به نمایشگر ۵.۶۵ اینچی ۱۰۸۰*۲۱۶۰ پیکسلی FHD+ مجهز است که وضوح بالایی داشته و نسبت تصویر آن تنها ۱۸:۹ است. همچنین نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز ۷۵ درصدی بوده و در کنار تراکم پیکسلی ۴۲۸ppi از صفحه نمایش کامل و تمام عیاری بهره می برد. از این رو داشتن انتظارات بسیار از محصول کمپانی هوآوی جای تعجبی نداشته زیرا سعی شد بهترین ها برای آن در نظر گرفته شود.

سخت افزار

آنر ۹ لایت به پردازنده کایرین ۶۵۹ مجهز است که عمدتا در میان رده های قابل توجه هوآوی جای می گیرد. این پردازنده در کنار تراشه گرافیکی Mali-T830 MP2 می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد و یک پیکربندی بزرگی برای آنر۹ رقم زند. حافظه رم ۴ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی پیکربندی سخت افزاری رده بالایی را رقم می زند که یم توان آن را فراتر از یک رده میانی معمولی دانست. البته نباید به پردازنده هشت هسته ای کایرین ۶۵۹ اشاره نکرد.

blankدوربین

در بخش دوربین هوآوی یک دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی برای بخش عقب و یک دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در بخش جلو قرار داده است تا تجربه کاربری بزرگی را برای کاربران رقم زند. قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی از دیگر ویژگی های تصویربرداری آنر ۹ لایت بوده که رضایت بخش است و می تواند عملکردی مناسب از خود نشان دهد. بنابراین نمی توان ایرادی به بخش دوربین آنر ۹ لایت گرفت زیرا مناسب پیکربندی سخت افزاری آن است.

باتری

یکی از بخش های مهم هر گوشی هوشمند باتری بوده که خوشبختانه هوآوی همیشه به این بخش توجه دارد. از این رو آنر ۹ لایت را با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری همراه کرده که می تواند نیاز به تامین انرژی گوشی هوشمند کمپانی هوآوی را تامین سازد. از این رو باید چینی ها را در توسعه محصولی با عمر باتری مطلوب صدرنشین دانست. به هر حال اگر می خواهیم گوشی هوشمنید داشته باشید که ساعت ها شما را فعال نگه داشته باشد، آنر ۹ لایت همان گزینه موردنظر است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار