هوآوی از گوشی میان رده نوا Y60 رونمایی کرد

fb611856c4d8440db44ea879734b9167
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمپانی هوآوی از جدیدترین محصول خود با نام هوآوی نوا Y60 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به پردازنده ای متعلق به شرکت مدیاتک مجهز شده و از طراحی زیبایی نیز برخوردار است که  در ادامه توضیحات جامع تری را در باب این دستگاه بیان خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

هوآوی جدیدترین محصول خود را به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی مجهز کرده است که دارای رزولوشن ۱۶۰۰در ۷۲۰ پیکسل است که به راحتی می تواند ۱۶.۷ میلیون ترکیب رنگی را تولید کند. صفحه نمایش گوشی نوا Y60 کاملا مسطح است که در بالای آن حفره ای به شکل قطره وجود دارد که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 برای ثبت عکس های سلفی و برقرای تماس های تصویری در آن تعبیه شده است. بر روی پنل پشتی این دستگاه ماژول مربع شکلی وجود دارد که دوربین های سه گانه این گوشی بر روی آن تعبیه شده است که دوربین اصلی دارای لنز ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است و در کنار آن یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار عالی، و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز وجود دارد. این نکته نیز قابل ذکر است که دوربین دستگاه مورد نظر این توان را دارد که تصاویری با وضوح ۴۱۶۰ در ۳۱۲۰ را ثبت کند و با به کارگیری هوش مصنوعی با اعمال تغییراتی تصاویر را روشن کند و یا اینکه تغییراتی را در چهره و به خصوص پوست اعمال کند.

گوشی نوا Y60کمپانی هوآوی برای تولید این گوشی از تراشه ی ۸ هسته ای مدیاتک MT6765 بهره برده است که دارای ۴ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۸ است. گوشی نوا Y60 از جهت حافظه دارای ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی که از طریق کارت حافظه microSD تا ۵۱۲ گیگابایت نیز قابل ارتقا و یک رم ۴ گیگابایتی نیز هست.

این دستگاه میان رده هوآوی از فناوری صوتی Histen 1.6 و صدای سه بعدی پانورما برخوردار است که با وجود آن کیفیت صدا بسیار افزایش می یابد. دستگاه مذکور از جهت نرم افزاری به سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI 11.0.1 مجهز است. این موارد نیز قابل اشاره هستند که بر روی دکمه پاور حسگر اثر انگشت مشاهده شده است و انواع سنسور ها همچون سنسور نور محیط و جاذبه و سنسور مجاورت در آن وجود دارند.

چینی ها این گوشی میان رده خود را با طراحی زیبا و در رنگ های مشکی و سبز تیره راهی بازار خواهند کرد. گفته می شود که گوشی نوا Y60 دارای ۱۸۵ گرم وزن، ۱۶۵.۲۶ میلی متر ارتفاع، ۷۶.۰۲ عرض است که با این وجود جز گوشی های خوش دست نیز محسوب می شود.  میدران شرکت هوآوی اعلام کرده اند این موبایل تازه نفس خود را که گفته می شود در دسته گوشی های هوشمند مقرون به صرفه قرار می گیرد، قرار است در آفریقای جنوبی با قیمت ۲۰۶ دلار و از تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۱ که مصادف با ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ است راهی بازار کنند.

منبع: huaweicentral

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار