Titanfall 3 تحت توسعه قرار ندارد

703bc3c53b2d8bfba54ddc6f9354ea8f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

Titanfall 3 تحت توسعه قرار ندارد

استودیو ریسپاون و شرکت EA پیشتر از عنوان شوتر آنلاین کاملا رایگان Apex Legends رونمایی کردند. بازی که بتل رویال بوده و با حال و هوای Titanfall بازیکنان را در محیط آینده نگرانه ای قرار می دهد.

در Apex Legends نیز بازیکنان کلاس های مختلفی برای انتخاب دارند و هر نقشه ۶۰ کاربر همزمان بیشتری پوشش نمی دهد. حال در این بین پرسشی به وجود می آید که آیا استودیو ریسپاون برنامه ای برای توسعه  Titanfall 3 دارد یا خیر.

چند سالی از انتشار نسخه  Titanfall 2 می گذرد و وقت آن رسید تا این استودیو نسخه جدید را معرفی کند. اما با گسترش بازیهای بتل رویال، ریسپاون نیز به گروه سازندگان چنین عناوینی پیوست. Drew McCory یکی از اعضای استودیو Respawn طی مصاحبه ای با وب سایت یوروگیمر بیان داشت بازی Titanfall 3 در دست توسعه قرار ندارد و بعید است بزودی شاهد معرفی آن باشیم.

وی اظهار داشت:

بسیاری از گیمرها تصور می کنند ما نمی خواهیم بازی Titanfall 3را بسازیم اما هدفمان چنین نیست. ما دوست داریم نسخه جدید را توسعه دهیم. اما برای توسعه چنین عنوانی نیاز به بررسی بیشتری دارد و نمی توان به سرعت تصمیم گیری کرد. از این رو طرفداران باید کمی به ما فرصت دهند تا این تصمیم گیری صورت گیرد.

پیشتر کوتاکو گزارش داد بازی Titanfall 3 در دست توسعه است اما McCory به تکذیب آن پرداخت. بازی Apex Legends هم اکنون برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی دردسترس است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار