اینستاگرام در حال آزمایش مخفی‌کردن تعداد لایک‌های پست‌ها

bc199af18c608fa3313cdefe2f4ba7be
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مطمعنا شما هم از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنید و یک حساب کاربری در این شبکه اجتماعی دارید. به‌عنوان یک کاربر این شبکه اجتماعی وقتی وارد آن می‌شوید و می‌بینید اشخاصی که آ‌ن‌ها را فالو کرده‌ بودید پستی گذاشته‌اند قبل از اینکه آن پست‌ها را ببینید، چه چیزی توجه شما را جلب می‌کند؟ مطمعنا قبل از توجه به هر چیز دیگری به‌ویژه خود آن پست توجه شما به تعداد لایک‌های آن پست جلب می‌شود.

البته این تنها شما نیستید که ابتدا به‌جای توجه به آن پست تعداد لایک‌های آن را زیرنظر می‌گیرید چراکه اکثر کاربرها این کار را انجام می‌دهند و همین عامل موجب شده است تا این شبکه اجتماعی به‌منبع اضطراب تبدیل شود. البته جدا از اینکه این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۷ از نظر تاثیرات منفی بر روی روح و روان کاربران جایگاه بدترین شبکه اجتماعی را به خود اختصاص داده بود.

اما این شبکه اجتماعی برای رفع این مسئله به این فکر افتاده است که بخش نمایش تعداد لایک‌های هر پست را مخفی کند. از این‌رو دیگر کاربران نمی‌توانند ببینند که هر پست چه تعداد لایک دریافت کرده است و به‌جای اینکه بر روی تعداد لایک‌ها هر پست متمرکز شوند بر روی خود آن پست متمرکز خواهد شد.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار