احتمال میرود که شرکت اپل آیفون ۶.۵ اینچی خود را در سال ۲۰۱۸ معرفی کند

3005c3131b9ecbf4416c84cc4f5b31d4
زمان مطالعه: 4 دقیقه

شرکت اپل قصد دارد نمایشگر های خود را به تأمین کنندگان جدیدی بسپارد و تحولی دیگر در تولید گوشی های آیفون ایجاد کند. این شرکت قصد دارد در بسیاری از موارد تجربه های جدیدی کسب کند و طراحی و تولید های جدیدی از آیفون را عرضه کند.  براساس  گزارش هایی منتشر شده از منابع مطلع به نظر میرسد که شرکت ال جی دیسپلی در سال جدید در نظر دارد تا تامین بخشی از پنل های اولد آیفون ۶.۵ اینچی را به عهده بگیرد.

شرکت ال جی تا به الان حتی یک پنل اولد هم برای گوشی های آیفون ایکس تولید نکرده است. اما این روند ادامه پیدا نخواهد کرد زیرا به نظر میرسد این موضوع در سال ۲۰۱۸ میلادی تغییری بزرگ پیدا کند و شرکت ال جی به همکاری با شرکت اپل بپردازد. خبرهای جدید منتشر شده حاکی از آن هستند که کوپرتینونشین‌ها در نظر دارند

از تولیدکنندگان بیشتری برای تامین پنل های اولد آیفون های جدید خود استفاده کنند.

در حال حاضر  اخباری از منابع مطلع ( Investor ) مبنی بر اینکه ال جی دیسپلی همین روزهاست که با شرکت اپل سر سفره عقد بشیند و قرار داد همکاری با آن ببندد وجود دارد و خیلی دور از تصور نیست که این اتفاق رخ دهد.  اگر این اتفاق رخ دهد وشرکت ال جی با اپل قرداد ببندد این شرکت پنل های اولد لازم را در نیمه دوم سال عرضه خواهد کرد. این اخبار قطعی نیست اما خود شرکت ال جی قبل تر ازاین اعلام کره بود که با مقامات شرکت اپل برای یک قرار داد احتمالی مذاکره خواهد کرد.

اخرین اخبار موجود در این مورد

بر طبق آخرین اطلاعاتی که از این موضوع رسیده، شرکت ال جی دیسپلی فقط قادر است  ۱۵ تا ۱۶ میلیون واحد پنل اولد در سال ۲۰۱۸ تولید کند. اگر این اطلاعات درست باشند سامسونگ دیسپلی نیز به تامین بخش قابل توجهی از پنل های اولد آیفون ایکس خواهد پرداخت. به این دلیل که شرکت اپل همه ساله معمولا چیزی بیشتر از ۲۰۰ میلیون گوشی را روانه بازار میکند. در سالی که گدشت شرکت سامسونگ دیسپلی فقط تأمین‌کننده پنل اولد برای آیفون ایکس ۱۰۰۰ دلاری اپل بود. انتظار میرود شرکت سامسونگ بتواند چیزی حدود ۱۸۰  میلیون واحد پنل اولد برای گوشی های ایفون تولید کند که برای این شرکت درآمدی ۲۲ میلیاردی در بر خواهد داشت.

اندازه احتمالی نمایشگر های آیفون

در خبرهای منتشر شده جدید، اشاره ای کوتاه به اندازه احتمالی  نمایشگر های ایفون شده است. به نظر میرسد سامسونگ دیسپلی، بخش قابل ملاحظه ای از تولید و تأمین پنل های اولد را رای آیفون های ۵.۸ اینچی یا ۶ اینچی به عهده گرفته است. البته این تنها یک سوی قضیه است از سوی دیگر سامسونگ دیسپلی تلاش میکند تا در تولید و تأمین  پنل های  اولد آیفون ۶.۵ اینچی با شرکت اپل همکاری کند.

نتیجه گیری نهایی

خب در جمع بندی مطالب با توجه به آنچه تاکنون پیش آمده است انتظار میرود که آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل ( صرف نظر از نام تجاری که خواهند داشت در هنگام عرضه )، در دومدل مختلف راهی بازار گوشی خواهد شد. یکی از این مدل ها به احتمال خیلی زیاد به نمایشگری در اندازه آیفون ایکس مجهز خواهد بود و مدل دیگر به نمایشگری بزرگتر از آن مجهز میشود که تبدیل ب بزرگترین آیفون تولید شده در سال جاری و در کل تاریخ آیفون شود ( که این نسخه پلاس نسخه اولیه نام خواهد گرفت ).

با گذشت از تمام شایعات موجوذ در مورد اینکه آیفون دو مدل مختلف در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد کرد. یک موضوع دیگر نیز وجود دارد، گفته میشود شرکت اپل در نظر دارد یکی از مدل های آیفون را به نمایشگر LCD مجهز کند. که درمورد تولید و تأمین  این نمایشگر با یک شرکت ژاپنی دیسپلی به نام JDI وارد مذاکره شده است. و تأمین  این نمایشگررا به او خواهد سپرد. پیش بینی میشود که این مدل از نمایشگر در اندازه ۶.۱ اینچی عرضه گردد. و حتی احتمال دارد که مثل مدل های دیگر شرکت اپل به سیستم تشخیص چهره فیس ای دی نیز مجهز باشد. و از انجا که شرکت اپل طراحی گوشی های آیفون را دگرگون کرد به احتمال زیاد فاقد دکمه فیزیکی خانه خواهد بود. با تمام این تغییرات آیفون LCD جدید اپل در درون یک بدنه فلزی قرار خواهد گرفت. و از شارژر بی سیم که این روزها در حال فراگیری است پشتیبانی نخواهد کرد.  اپل در سال ۲۰۱۸، سه گوشی آیفون معرفی خواهد کرد که دو مدل، نمایشگر LCD دارند و مدل دیگر با نمایشگر اولد ارائه می‌شود.

مارا دنبال کنید

ما در دیجی دو بهترین های شرکت اپل را در اختیار شما قرار میدهیم. هدف ما رضایت شما و مشتری مداری میباشد.

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند هستید

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار