اپل آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی در WWDC 2017 رونمایی می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

تاکنون با شایعات مختلفی از آیپد پرو شرکت اپل رو به رو بودیم اما هیچ یک به حقیقت نرسید و حتی اپل نیز هیچ اشاره ای به آن نداشت تا از حقیقت با خبر شد.

آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی یک تبلت رده بالا از اپل به شمار می رود که احتمالا با طراحی نسبت مشابه در مقایسه با آیپد پرو پیشین معرفی خواهد شد.

اطلاعات کافی درباره آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی وجود نداشته تا اشاره ای داشت اما انتظار داریم این محصول اپل رده بالا و پریمیومی بوده و با قیمت بالایی نیز عرضه شود.

شایان ذکر بوده پیشتر نسخه ۹.۷ اینچی آیپد پرو که شایعه شده بود معرفی شد اما برای معرفی دو مدل دیگر این شرکت کوپرتینویی قصد دارد یک کنفرانس اختصاصی در نظر گرفته تا آن را معرفی نماید.

بنابراین برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظ ماند. البته در کنار تبلت آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی شرکت کوپرتینویی قصد دارد چند محصول دیگری از جمله آیفون ۸، اسپیکر هوشمند مبتنی بر سیری و نسل جدید آیفون SE را معرفی کند.

بنابراین در کنفرانس WWDC 2017 باید شاهد معرفی محصولات مختلفی باشیم و تنها یک کنفرانس توسعه دهندگان معمولی نخواهد بود. البته بعید است شرکت مذکور تمامی محصولات مورد اشاره را معرفی کند و تنها به تعدادی از آنها بسنده خواهد کرد.

بنابراین باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود این شرکت چه برنامه ای برای کنفرانس ۵ ژوئن خود درسر دارد. شایعات پیرامون محصولات اپل بسیار بوده و متاسفانه اطلاعات دقیقی در دست نیست تا بتوان مهر حقیقتی برآن زد.

در اخباری مرتبط آیفون های جدید نیز طی کنفرانس سپتامبر توسط اپل معرفی می شوند و وِیژگی های جدیدی را دربر می گیرند. شایان ذکر بوده کنفرانس WWDC هر سال برگزار شده و اپل نیست در کنار محصولات نرم افزاری برخی محصولات سخت افزاری نیز معرفی می کند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار