اولین کامپیوتر تاشو جهان توسط کمپانی لنوو رونمایی شد

7574131530d944fb2b21c4450df06dbf
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اولین کامپیوتر تاشو جهان توسط کمپانی لنوو رونمایی شد

کمپانی لنوو طی کنفرانسی شتاب‌زده از اولین کامپیوتر تاشوی خود رونمایی کرد. قطعا گوشی‌های هوشمند تاشو را دیده‌اید و از ظاهر بسیار شیک و جذابی که آن‌ها دارند هیجان‌زده شده‌اید، خوشبختانه در آینده شاهد عرضه کامپیوترهای تاشو نیز خواهیم بود چراکه کمپانی لنوو مدتهاست بر روی ایده کامپیوترهای تاشو کار کرده و به تازگی طی کنفرانسی از اولین کامپیوتر تاشو جهان رونمایی کرده است.

در حال حاضر تنها مدل آزمایشی این کامپیوتر تاشو در کنفرانسی که در فلوریدا برگذار گردید رونمایی شد از این‌رو هنوز اسم مشخصی ندارد مطمعنا تا زمانی که مدل اصلی این دیوایس در سال ۲۰۲۰ رونمایی گردد نام آن اعلام خواهد شد.

این دیوایس نیز مانند گوشی هوشمند گلکسی فولد به سمت داخل تا می‌شود و پس از اینکه بسته می‌شود در بین دو نمایشگر آن در بخش لولا فاصله می‌افتد اما کمپانی لنوو اعلام نموده که این دیوایس از این نظر هیچ‌گونه مشکلی ندارد. البته در واقعیت مشخص می‌شود که این دیوایس نیز مانند گوشی گلکسی فولد مشکل‌دار است یا خیر.

نمایشگر کامپیوتر تاشو لنوو، ۱۳.۳ اینچ بوده که از نوع OLED است. با این وجود که لولای این دیوایس محکم است اما باز و بسته کردن آن به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود. علاوه‌براین وزن این دیوایس کمتر از یک کیلوگرم بوده که موجب می‌شود کاربران به راحتی بتوانند آن را با یک دست نگه دارند البته کمپانی لنوو قصد دارد همچنان وزن این دیوایس را کمتر از ۱ کیلوگرم نگه دارد.

این کامپیوتر جزء خانواده محصولات سری تینک پد کمپانی لنوو است که کمپانی لنوو وعده داده تا آن را با کیفیت و دوام بسیار بالایی طراحی و تولید کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار