اپل و رونمایی از گزینه های رنگی جدید برای هدفون بیتس

04041810c363cb80fa8a8791c701ac5a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اپل و رونمایی از گزینه های رنگی جدید برای هدفون بیتس

شرکت اپل یکی از برندهای مطرح تولیدکننده دستگاه های دیجیتال و صوتی چون هدفون و برخی دیگر است. اخیرا بود اسپیکر هوشمند هوم پاد توسط این کمپانی رونمایی شد و به بازار عرضه شده است.

بسیاری از افرادی که علاقمند به گوش دادن موسیقی هستند در انتخاب یک هدفون مناسب دقت بالایی دارند. از این رو سعی می کنند مدلی باکیفیت و با طراحی مناسب را انتخاب کنند.

در این بین برند بیتس اپل یکی از برترین ها بوده و تجربه کاربری خوبی را رقم می زند. اپل اخرین بار در زمان iMac G3 بود که مدل های رنگی از آن را عرضه داشت اما به نظر می رسد این کمپانی همچنان علاقمند به رنگبندی شاد است.

به تازگی این شرکت کوپرتینویی گزینه های رنگی جدیدی برای هدفون های بیتس خود معرفی کرده تا تنوع انتخاب مشتریان را افزایش دهد. از جمله آن باید به هدفون Solo3 و Powerbeats3 اشاره کرد که در چند گزینه رنگی جذاب و شاد بزودی روانه بازار می شوند.

از جمله این رنگ ها باید به قرمز پاپی (Pop Magenta)، بنفش پاپی (Pop Violet)، نیلی پاپی (Pop Indigo) و آبی پاپی اشاره کرد. انتخاب یک گزینه رنگی از میان این موارد بسیار جذاب بوده و نظر مخاطب را به خود جلب می سازد.

هدفون Solo3 اپل با قیمت ۳۰۰ دلار است و روی گوش قرار می گیرد و Powerbeats3 هدفون درون گوش بوده و قیمتی ۲۰۰ دلاری دارد. این شرکت حتی قصد داشته بزودی نسل جدید هدفون های تحت برند بیتس را رونمایی کند و تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد.

حتی گزارشی انتشاریافته که نشان می دهد اپل تحت برند بیتس اسپیکر هوشمندی مبتنی بر سیری معرفی خواهد کرد. جزئیات کافی در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شرکت اپل چیست.

انتظار می رود این اسپیکر در اواخر سال جاری رونمایی شده و مدتی بعد شاهد عرضه آن باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار