انتشار تصویر رندر شده از V30 ال جی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ال جی در اوایل سال جاری طی نمایشگاه MWC 2017 پرچمدار جدید خود G6 را معرفی کرد. گوشی هوشمندی که به صفحه نمایش فول ویژن QHD+ مجهز بوده و مشخصات بزرگی شامل حال آن شده است.

در حالی که اواخر هر سال پرچمدار دومی توسط ال جی معرفی می شود، برای سال ۲۰۱۷ نیز این کره ای تصمیم داشته پرچمداری را به نام V30 معرفی کند.

گوشی هوشمندی که گفته می شود از صفحه نمایش ۶.۲ اینچی QHD+، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید O، دوربین اصلی دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری بهره می برد.

حال به تازگی تصویر رندر شده ای مربوط به V30 منتشر شده که آن را با طراحی خاص و قابل توجهی نشان می دهد. این طراحی بیشتر آینده نگرانه بوده و دشوار است تا پیش بینی کرد چنین طرحی را ال جی برای نسخه نهایی V30 به کار گیرد.

تصویر جدید که توسط Evan Blass منتشر شده، V30 را حالت تاشو نشان می دهد که خبری از صفحه کلید فیزیکی نیست. در هر دو بخش اصلی و صفحه کلید می توان نمایشگر لمسی را مشاهده کرد که تاکنون هیچ تلفن هوشمند تاشویی با چنین طراحی همراه نبوده است. پورتUSB-C و اسپیکرهایی در قسمت زیرین آن را کاربردی ساخته و هنگامی که گوشی هوشمند از حالت تاشو درمی آید، اطلاعاتی چون نوتیفیکیشن ها، تقویم، آب و هوا، ساعت و برخی دیگر در قسمت زیرین صفحه نمایش پدیدار می شود.

قابلیتی که در نسخه پیشین V20 در قسمت فوقانی قرار گرفته بود. مشخص نیست که آیا ال جی چنین طرحی را برای محصول خود به کار خواهد گرفت یا خیر اما در صورت رو به رو شدن با چنین طراحی در V30 می توان انتظارات بسیاری از اسمارتفون داشت.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار