انتشار تصویر رندر شده از گلکسی اس ۹

d50771e2ac56da9b751e8fcaa057e65f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ در نظر داشته تا بزودی نسل جدید پرچمدار خود سری گلکسی اس ۹ را معرفی کند. گفته شده این سری در سه مدل استاندارد، مینی و پلاس معرفی خواهند شد و از ویژگی های قابل توجهی بهره می برند. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون گلکسی اس ۹ منتشر شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب نرسیده است.

حال به تازگی شاهد انتشار تصاویر کانسپتی از گلکسی اس ۹ هستیم که این گوشی هوشمند را با صفحه نمایشی بدون حاشیه تر نشان می دهد. از ویژگی های گلکسی اس ۹ باید به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی QHD+ اینفینیتی اج، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ نوقا، باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ یا اسنپدارگون ۸۴۵ و برخی دیگر اشاره داشت.

گفته می شود در طراحی گلکسی اس ۹ تقریبا مشابه گلکسی اس ۸ خواهد بود اما گسترده شدن صفحه نمایش و افزوده شدن دوربین دوگانه طراحی این اسمارتفون را متفاوت خواهد کرد. جزئیات دقیقی در کار نیست تا به آن پرداخت اما گزارش های می گویند سامسونگ در اوایل سال ۲۰۱۸ طی رویداد CES 2018 نسل جدید پرچمدار خود یعنی سری گلکسی اس ۹ را معرفی می کند.

سری که تاکنون شایعات بسیاری درباره آن مشاهده شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب سامسونگ نرسیده است. البته سامسونگ هیچ گاه پیش از معرفی حقیقتی آشکار نمی کند از این رو باید تنها تا انتشار جزئیات جدید منتظر ماند.

احتمال بیشتر شایعات منتشر شده به حقیقت تبدیل شوند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار