نقص طراحی گلکسی فولد با کالبد شکافی گروه iFixit آشکار شد

dd69fe873527ff77b0fff47230ebca39
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نقص طراحی گلکسی فولد با کالبد شکافی گروه iFixit آشکار شد

در این روزها با شنیدن اخبار و گزارشات متعددی که در زمینه اشکالات طراحی گوشی گلکسی فولد منتشر شده است، شاهد حال وخیم کمپانی سامسونگ بوده‌اید. همانطور که می‌دانید گوشی هوشمند گلکسی فولد از اشکالاتی در بخش لولا و نمایشگر برخوردار بود که همین مسئله موجب شد تا این کمپانی، آن تعداد از این گوشی هوشمند را که در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود تا مورد بررسی و تست قرار بگیرند را جمع‌آوری کند.

اکنون این کمپانی در حال تحقیق و بررسی‌های لازم بر روی این گوشی هوشمند است تا بفهمد دقیقا چه مشکلی دارد تا آن را رفع کند. از این‌رو تاریخ عرضه گلکسی فولد عقب افتاده است و دقیقا مشخص نیست در چه تاریخی عرضه خواهد شد. اما مثل اینکه سامسونگ در تحقیق و پیداکردن مشکل اصلی این گوشی هوشمند تنها نیست و گروه‌های مختلف از جمله گروه iFixit در حال کالبدشکافی گوشی گلکسی فولد هستند تا بتوانند مشکل اصلی آن را بیابند. اما مثل اینکه گروه iFixit زودتر از همه متوجه مشکل اصلی این گوشی هوشمند شده است.

طراحی ناقص گلکسی فولد و دردسری برای سامسونگ

براساس تمامی برررسی‌هایی که گروه iFixit بر روی گلکسی فولد انجام داده، متوجه شده است کمپانی سامسونگ آنقدر درگیر طراحی و استفاده از لولاها در این گوشی هوشمند بوده که کوچکترین مسئله را به کلی از یاد برده است. این مسئله خیلی کوچک چیزی نیست جزء، واردشدن گردوغبار به داخل این دیوایس از طریق لولاها. براساس گفته‌های گروه iFixit، نمایشگر تاشوی این دیوایس قطعه بسیار حساسی است و ورود گرد و غبار از طریق لولاهای استفاده شده در این دیوایس موجب آسیب‌رسیدن به نمایشگر آن شده است. این گروه مدعی است که سه نمونه از گوشی‌های گلکسی فولد خراب‌شده که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته بودند به همین دلیل نمایشگر آن‌ها از کار افتاده است.

البته براساس نظرات گروه iFixit، یکی دیگر از دلایل خرابی نمایشگر کندن محافظ نصب‌شده بر روی آن بدون هشداردادن به کاربران بوده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار