افشای تصاویر پرچمداران سامسونگ، گلکسی S21 و S21 اولترا

8b4d33c79a8ecaf09291b115da4a356c
زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گفته یکی از افشاگران حوزه تکنولوژی با توجه به عکس های منتشر شده از پرچمداران جدید سامسونگ، بزرگترین تغییری که این سری با سری قبل این برند ( گلکسی اس۲۰ ) داشته در طراحی ماژول دوربین ها دیده می شود. اگر به عنوان طرفدار این برند به نقد ها و بررسی های سری گذشته سامسونگ نگاهی انداخته باشید، دیده اید که اغلب کاربران از طراحی ماژول دوربین در این پرچمداران شکایت داشته اند. بزرگی ماژول در دو مدل اخیر این برند به قدری بزرگ بود که چشم هر بیننده به آن جلب می شد، البته که این طراحی موجب شد بسیای از کاربران به سمت پرچمداران نوت سوق پیدا کنند. سامسونگ با توجه به حواشی پیرامون ظاهر اسمارتفون های جدید خود بر آن شده تا محصولات جدید خود را با ظرافت بیشتری طراحی کند. از این جهت تصاویری که از مدل های جدید اس ۲۱ منتشر شده است حاکی طراحی چشم نواز تر برای ماژول دوربین است.

ماژول دوربین در این دو محصول جدید به طور کامل به بدنه متصل شده است و دیگر از ارتفاع این ماژول از سطح بدنه خبری نیست. ضمن اینکه این ماژول جزئی بدنه شده است و به عنوان قسمتی نصب شده دیده نمی شود.

S21 افشای تصاویر پرچمداران سامسونگ، گلکسی S21 و S21 اولترا

اطلاعات فاش شده از ظاهر و جنس بدنه

اطلاعاتی که همسو با نشر تصاویر به دست ما رسیده است حاکی از آن است که احتمالا سامسونگ بدنه این دو پرچمدار را از جنس فلز ساخته تا از نظر کیفیت در خور یک پرچمدار باشند. گمان می رود که مدل پایه از نمایشگر ۶.۲ اینچ و مدل برتر از نمایشگر ۶.۷ و یا ۶.۹ اینچ برخوردار باشد. ضخامت گلکسی اس ۲۱ با احتساب ماژول دوربین به ۹ میلی متر می رسد. در مدل اس ۲۱ اولترا ماژول دوربین کمی وسعت پیدا کرده تا میزبان لنز های بیشتری باشد از این جهت قطر بدنه نیز افزایش پیداکرده و به ۱۰.۸ میلی متر رسیده.

پیشن بینی می شود که مدل پایه این پرچمدار در سه نخسه عرضه شود، اما تا اعلام رسمی آن ها باید صبر کرد. همچنین ممکن است که نحوه نامگذاری نیز به طوری کلی تغییر کرده و سامسونگ کد دیگری را برای معرفی این پرچمداران به کار گیرد. با این حال تصور می شود به مانند گذشته مدل پایه زودتر از مدل برتر رونمایی شود.

S21 افشای تصاویر پرچمداران سامسونگ، گلکسی S21 و S21 اولترا

قلم لمسی، این بار در سری اس

وجود قلم لمسی همچنان در شایعه به سر می برد. هنوز سامسونگ به طور رسمی از وجود این قلم در سری جدید خانواده گلکسی S اطلاعاتی را منتشر نکرده است. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد احتمالا توقف خط تولید سری نوت نیز واقعیت خواهد داشت، چراکه تنها تفاوتی که این دو سری از پرچمدار با یکدیگر داشتند در قلم لمسی آن ها بود. اگر قرار باشد این قلم به خانواده اس بخشیده شود دیگر توجیهی برای ساخت سری نوت نخواهد بود. با این حال باید صبر کرد تا این کمپانی خبر های رسمی را درباره پرچمداران جدید خود منتشر کند.

خبر شارژ سریع ۶۵ وات صحت دارد؟

با توجه به شایعاتی که پیرامون قدرت باتری و سرعت شارژ سری اس ۲۱ سامسونگ منتشر شده است تا پیش از این ادعا می شد که پرچمداران سری جدید این کمپانی به شارژ سریع ۶۵ وات مجهز شده اند، اما خریا خبر های دیگری در این خصوص منتشر شده است، مبنی بر اینکه این کمپانی روش محتاطانه خود را پیش خواهد گرفت تا حکایت گلکسی نوت ۷ دوباره تکرار نشود . از این جهت پیش بینی می شود که شارژ سریع ۲۵ واتی برای این سری از گوشی های سامسونگ در نظر گرفته شود.

علاوه بر این اگر اخبار منتشر شده صحت داشته باشد احتمالا این خانوادهسه نفره ( اس ۲۱ ، اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ اولترا ) به ترتیب از باتری های ۴۰۰۰، ۴۸۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپر برخوردار باشند. با تمام این تفاسیر هنوز اطلاعاتی در این زمینه به دست نیامده و سامسونگ همچنان طرفداران خود را در بی خبری گذاشته است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار