اطلاعات کامل Huawei P30 و P30 Pro درز کرد

13415a714f2060dbafa8afcd44eb57ac
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هواوی در ماه آینده از پرچم دار خود با نام P30 در پاریس رونمایی می‌کند. در حالی که یک ماه به این پرده برداری مانده است، مطبوعات رندر هایی از آن را افشا کرده‌اند. در این رندر ها شما می‌توانید کلیدی ترین مشخصات گوشی های هواوی P30  و P30 Pro را مشاهده کنید.

هواوی P30 Pro دارای یک دوربین چهارتایی پشتی و یک دوربین سلفی خواهد بود که انتظار می‌رود از زوم ترکیبی ۱۰X پشیتبانی کند که هر یک از لنزهای تله زوم ۵x را پوشش می‌دهند(این یک طراحی غیر معمول است). در قسمت جلویی این دستگاه ما شاهد لبه های منحنی همانند گوشی Mate 20 Pro هستیم. در این دستگاه یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است، اما شما قادر به دیدن آن نیستید! چرا که این حسگر زیر پنل OLED به کار رفته است.

گوشی هواوی P30 نیز بسیار زیبا طراحی شده است و ما شاهد یک دوربین سه گانه بر روی قسمت پشتی به همراه سنسور های LED هستیم. در قسمت جلویی این دستگاه از طراحی معمول تر  ۲.۵D منحنی به همراه یک ناتچ قطره‌ای استفاده شده است که در بیشتر گوشی های پرچم دار حال حاضر یافت می‌شود.

علاوه بر این ما انتظار داریم شاهد اولین نسخه‌ی وانیلی هواوی باشیم که در آن حسگر اثر انگشت در زیر پنل OLED به کار رفته است،‌ به جای اینکه در قسمت بیرونی و در پشت آن قرار بگیرد. ما مطمئن هستیم که این دستگاه ها دارای قلب تپنده‌ی Kirin 980 هستند، با این حال بسیار مشتاقیم تا آیا از اینترنت نسل ۵G نیز پشتیبانی می‌کنند یا خیر؟

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار