اطلاعات جدیدی از وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو فاش شد

d62965c6f2195ea8aeedb368a228e28d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همانطور که می‌دانید پرچم‌داران گوشی‌های هوشمند کمپانی وان پلاس که قرار است در آینده معرفی شوند شامل گوشی‌های هوشمند وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو هستند که تاکنون شاهد انتشار اطلاعات و گزارشات متعددی در زمینه این دو پرچم‌دار بوده‌ایم.

اما اکنون اطلاعات تازه‌ای در زمینه این گوشی‌های هوشمند جدید منتشر شده است که بیشتر به دوربین اصلی وان پلاس ۷ پرو اشاره کرده است. براساس این اطلاعات گوشی هوشمند وان پلاس پرو از یک دوربین سه‌گانه برخوردار بوده که از سه سنسور ۴۸، ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است که سنسور ۸ مگاپیکسلی از یک لنز تله فوتو با دریچه دیافراگم f/2.4 و زوم ۳X برخوردار است. قرار است که این گوشی هوشمند با تراشه ۵G روانه بازار گردد اما براساس گزارشاتی که منتشر شده تفاوت زیادی با گوشی‌های هوشمند ۴G ندارد و تنها از شبکه ارتباطی ۵G پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر استفاده شده در وان پلاس ۷ پرو برابر با ۶.۷ اینچ است که از رزولوشن ۱۴۴۰ × ۳۱۲۰  پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ با نرخ بازسازی ۹۰ هرتز بهره‌مند است. علاوه‌بر این احتمال دارد که کمپانی وان پلاس از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در این گوشی هوشمند استفاده کرده باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار