اضافه شدن ارسال توییت صوتی در توییتر

491a12b5d03b9761a05415cff9517a19
زمان مطالعه: 3 دقیقه

اضافه شدن ارسال توییت صوتی در توییتر

توییتر را می توان قدرتمند ترین شبکه اجتماعی دانست که به تازگی با گلاویز شدن به قدرتمندترین مرد جهان یکی از خبر ساز ترین شبکه های اجتماعی به شمار می آید . این شبکه اجتماعی که کاربران آن را بیشتر افراد شهره دنیا تشکیل می دهند با ارائه یک قابلیت جدید دنیای نوشتاری خود را گسترش داده و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند صدای خود را نیز توییت کنند. گرچه این قابلیت محدودیت هایی با خود به همراه دارد اما برای توییتر باز ها به عنوان یک آپشن هیجان انگیز قلمداد می شود.

قطعا شما نیز از کاربران پروپاقرص این شبکه اجتماعی هستید که با شنیدن این خبر خواستید از صحت آن اطیمنان حاصل کنید. در ادامه بیشتر راجع به این قابلیت خواهید خواند.

در پی انتشار پست توییتر در بلاگ این شرکت برخی کاربران توانستند از قابلیت ضبط صدا و پیوست آن در صفحه خود بهره مند شوند. در ادامه متن توییتر از انتشار این خبر را می خوانید:

” برخی اوقات ۲۸۰ کاراکتر کافی نیست و در برخی گفتگوها نکته های ظریف از قلم می افتند. بنابراین از امروز قابلیت جدید ضبط صدای خودتان را آزمایش می کنیم که نحوه تعامل شما با دیگران را دوستانه تر می کند. ”

این متن برای برخی کاربران بسیار خوشحال کننده بوده است، چراکه محدودیت های نگارشی در پیوست های توییتر از مشکلاتی بود که باعث می شد کاربران نتوانند تمام صحبت خود را به رشته تحریر درآورند و یا حق مطلب را ادا کنند.

از جمله خبر هایی که پیرو این خبر انتشار یافت بهره مندی از این قابلیت در سیستم عامل Ios و برای برخی کاربران است. اما اگر شما نیز به این قابلیت مجهز شده اید می توانید در توییت جدید خود به دنبال آیکنی که شبیه به امواج صداست بگردید. زمانی که این آیکون را مشاهده کردید با ضربه زدن روی آن می توانید به ضبط صدا اقدام کنید.

توییت

تا چه زمانی مجاز به ضبط صدا هستید

توییتر با امکان ضبط صدای نامحدود موجب شده کاربر بتواند تا ۱۴۰ ثانیه از آیکون ضبظ صدا استفاده کند. در صورتی که پیام شما ادامه دار شد توییتر به شکل اتوماتیک پس از اتمام زمان ادامه صدا را ارسال خواهد کرد. بنابراین نیازی به قطع و وصل کردن صدا نخواهد بود.

نکته جالب توجه دیگر این است که کاربران تنها می توانند در توییت های اصلی خود از این قابلیت استفاده کنند، چراکه امکان استفاده از آن در پاسخ به ریتوییت ها نخواهد بود. لازم به ذکر است که توییت های ضبط صدا همراه با عکس کاربر انتشارخواهند یافت. بنابراین اگر کاربر بعد از ارسال صدا عکس پروفایل خود را تغییر دهد، تصویر قدیمی برای توییت صدای وی همچنان فعال خواهد بود.

چطور می توانید توییت صوتی را گوش دهید

برای گوش دادن فایل صوتی کافیست روی صدا ضبط شده ضربه بزنید. البته که در کاربرانی که با سیستم عامل ios سروکار دارند امکان همزمان گوش دادن صدا و اسکرول صفحه نیز وجود دارد.

پرسشی که در نشست رونمایی از این قابلیت در شبکه اجتماعی توییتر پرسیده شد؛ چگونگی امکان بهره مندی افراد ناشنوا و یا کم شنوا از این قابلیت بود. توییتر در پاسخ به این سوال مطرح کرد که با وجود اینکه قابلیت ذکر شده اآمایشات گوناگونی را پشت سر می گذارد در صدد این است که با ارائه امکانات بیشتر پاسخگوی تمامی کاربران با توانایی های مختلف باشد.

توییت

جمع بندی پایانی

علاوه بر مشکل تر شدن کنترل و نظارت بر این قابلیت جدید، توییتر می بایست آن را در اختیار تمامی کاربران قرار دهد. مضاف بر این باید به این نکته اشاره کنیم که کاربران امکان پاسخ صوتی به توییت های صوتی را نخواهند داشت، با این وجود قابلیت ضبط صدا از جمله امکاناتی است که نبود آن در چنین شبکه اجتماعی ای احساس می شد .

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار