گوشی موبایل LG G8 ThinQ به همراه سلفی ToF در راه است

71a3ebd30c00bdee35e2d1bdec47f776
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت LG به تازگی از پرچم دار جدید خود با نام G8 ThinQ در کنگره‌ی ۲۰۱۹ رونمایی به عمل آورده است و آن را به دنیای موبایل معرفی کرذه است. امروز این شرکت این دستگاه را نمایش داد در حالی که در آن از دوربین سلفی ToF استفاده شده است. این سنسور توسط یک شرکت آلمانی توسعه یافته است، و در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره‌ی آن وجود ندارد. بنابراین شرکت LG در این جایگاه سطح جدیدی از قابلیت دوربین جلو را در یک گوشی هوشمند ارائه می‌کند.

نحوه عملکرد سنسور TOF

تراشه Infineon ToF با استفاده از نور مادون قرمز، منعکس شده از چهره، اندازه گیری را انجام میدهد. این به این معنی است که در نور کم، کارآمدتر خواهد بود و حجم کار را در پردازنده کاهش خواهد داد، در نتیجه‌ مصرف انرژی نیز کاهش می‌یابد و از آنجایی که یکی از عوامل مهم کاهش باتری دوربین ها هستند این دستگاه باتری بیشتری را ذخیره خواهد کرد. انتظار می‌رود از تکنولوژی Infineon ToF برای بازکردن قفل اصافیِ که موجب امنیت بیشتر می‌شود و برنامه های VR  استفاده شود.

به گفته آندریاس اورچیتز، رئیس بخش مدیریت این تکنولوژی (TOF)، دوربین های سه بعدی در ۵ سال آینده در اکثر گوشی های هوشمند یافت خواهند شد و شرکت آلمانی سهم قابل توجهی را به خود اختصاص خواهد داد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار