آنر ۷ ایکس هوآوی معرفی شد

e9291172ad298f97f04160b50c79800f
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت هوآوی به تازگی از تلفن هوشمند جدید خود به نام آنر ۷ ایکس رونمایی به عمل آورده است. گوشی هوشمندی که مشخصات رده بالایی داشته و هوآوی سعی کرده ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گیرد.

ویژگی هایی که محصول شرکت موردبحث را قابل توجه می سازد و باید آن را ارزشمند دانست. از مشخصات آنر ۷ ایکس باید به صفحه نمایش ۵.۹۳ اینچی ۲۱۶۰ x 1080 یا FHD+ با تراکم ۴۴۷ppi، دوربین اصلی ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده کایرین ۶۵۹ هشت هسته ای، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی  ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۳۴۰ میلی آمپری، پورت USB-C، پشتیبانی از NFC، سیستم عامل اندروید ۸.۱ نوقا و برخی دیگر اشاره داشت.

آنر ۷ ایکس یک گوشی هوشمند شبه پرچمدار بوده که کمپانی هوآوی صفحه نمایش بدون حاشیه برای آن در نظر گرفته و می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. با این حساب باید محصول کمپانی هوآوی را یک گوشی هوشمند رده بالا دانست.

طراحی پریمیومی آن نظر هر فردی را به خود جلب می کند و باید این گوشی هوشمند را کاربردی و مطلوب دانست. با قیمت کمتر از ۳۰۰ پوند باید آنر ۷ ایکس را گوشی هوشمند کاربردی دانست.

برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت هوآوی مراجعه کرد و نمی توان به شایعات پرداخت. پیشتر هوآوی سری میت ۱۰ را به عنوان فبلت پرچمدار معرفی کرد و حال نوبت به یک میان رده پریمیومی رسیده تا با قیمت مطلوب معرفی شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار