گوشی میکروماکس Canvas 2 Plus عرضه میشود

2e6c824d37b407d14d8d167d957e3c58
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو- شاید نام شرکت میکروماکس را تا به حال نشنیده باشید! اما در واقع این نام یک شرکت گوشی سازی هندی است،که معمولا گوشی های خود را تنها در بازار هند عرضه میکند. و درحال حاضر نیز گوشی Canvas 2 Plus عرضه کرده است.

آشنایی  Canvas 2 Plus

این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس است، رزولوشن تصویر این دستگاه ۱۴۴۰ *۷۲۰ پیکسل است. ابعاد نمایشگر همان ابعاد معولیه ۱۸:۹ میباشد و روشنایی آن ۴۵۰ نیت است. یعنی به راحتی میتوانید در روز روشن و در زیر نور آفتاب صفحه نمایش آن را مشاهده کنید. بر وری صفحه نمایش این دستگاه یک گلس ۲.۵D منحنی برای حفاظت قرار گرفته است. در زیر پوسته این دستگاه یک پردازنده چهار هسته ای کاگذاشته شده است، متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی ار نوع شرکت عرضه کننده این چیپ ست در دسترس نیست.

تنها میدانیم که این چیپ ست چهار هسته ای است و نیز سرعت کلاک آن ۱.۳ گیگا هرتز است.  از نظر تصویر برداری در گوشی  Canvas 2 Plus یک عدد دوربین بر رو ی پنل پشتی قرار دارد که دارای یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی است. در زیر این دوربین یک فلاش LED تعبیه شده است که شما را در تاریکی همراهی میکند. در قسمت جلویی این دستگاه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس سلفی و تماس تصویری نیز تعبیه شده است. از مهم ترین قابلیت های دوربین پشتی میتوان به ۸۰ درجه FOV و ۱.۱۲um پیکسل سایز اشاره کرد. این دستگاه به همراه یک رم ۳ گیگی و یک حافظه داخلی ۳۲ گیگی عرضه میشود. که به شما این امکان را نیز میدهد که توسط یک کارت میکرو اس دی حافظه را افزایش دهید.

از دیگر مشخصات Canvas 2 Plus

از دیگر مشخصات این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد ::

  • اجرا بر روی اندروید نوقا
  • حسگر اثر انگشت پشتی
  • بهره گیری از قابلیت قفل چهره
  • پشتیبانی از اینترنت ۴G
  • پشتیبانی از WiFi 802.11
  • بلوتوث نسخه ۴.۰
  • پشتیبانی از GPS
  • باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر
  • و……..

قیمت گوشی Canvas 2 Plus

گوشی Canvas 2 Plus در دو رنگ سیاه مات و کهربای سیاه عرضه میشود. قیمت این دستگاه Rs. 8,999 که تقریا میشود ۱۳۱ دلار این دستگاه هم اکنون برای خرید آفلاین در کشور هند در دسترس است. به نظر میرسد که شبیه به مدل اپگرید شده قبلی خودش باشد که با نام  Canvas 2 (2018) معرفی شد. این دستگاه کمی قبل تر  در سال جاری عرضه شد. علاوه براین شرکت میکروماکس گوشی Canvas 2 مدل ۲۰۱۸ را نیز در سایت خود معرفی کرد است. این دستگاه از یک رم ۲ گیگی و یک حافظه داخلی ۱۶ گیگی بهره میبرد و انتظار میرود که به زودی در دسترس قرار بگیرد.

دیجی دو

با توجه به آنچه گفته شد به نظر میرسد که این دستگاه واقعا از همه نظر مناسب است

به شما پیشنهاد میکنیم اگر در فکر خرید گوشی هستید به این مورد نگاهی بیندازید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار