کمپانی هواوی گزارش مالی سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ خود را منتشر کرد

90c8d7821a0b2ef909f8869a44424713
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمپانی هواوی گزارش مالی سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ خود را منتشر کرد

کمپانی هواوی به‌تازگی گزارش مالی سه ماهه اول سال میلادی جاری خود را منتشر کرده است که براساس این گزارش مالی می‌توان به این نتیجه رسید که این کمپانی نسبت به سال گذشته، رشد خوبی داشته است. چراکه درآمد سه ماهه ابتدایی سال میلادی جاری این کمپانی برابر با ۲۶.۷ میلیارد دلار است از این‌رو درآمد سه ماهه ابتدایی سال میلادی جاری هواوی نسبت به درآمد سه ماهه ابتدایی سال گذشته آن ۳۹ درصد رشد کرده است. البته سود خالص این کمپانی نسبت به سال گذشته‌ تنها ۸ درصد بوده است که میزان کمی است.

دلایلی که موجب شده است کمپانی هواوی نسبت به سال گذشته خود رشد بیشتری داشته باشد این است که این کمپانی تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید دستگاه‌های هوشمند و همچنین زیرساخت‌هایی براساس آی سی تی هنوز حفظ کرده است و بر روی آن‌ها پابرجاست و از طرفی این کمپانی مانند گذشته به حفظ کیفیت محصولاتش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. درنتیجه بدیهی است که این کمپانی نسبت به سال گذشته از رشد بیشتری برخوردار باشد.

یکی دیگر از استراتژی‌هایی که کمپانی هواوی برای افزایش درآمد خود دارد این است که از گسترش بازار ۵G استفاده کند تا بتواند گوشی‌های هوشمند ۵G بیشتری را تولید و روانه بازار کند.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار