پلتفرم AI Clara، به سیستمی مبتنی بر هوش مصنوعی برای رادیولوژیست‌ها تبدیل می‌شود

7a475741cb97b76a05c9490033f264c0
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمپانی انویدیا قصد دارد برای کمک به رادیولوژیست‌ها، پلتفرم AI Clara را به یک سیستم هوش‌مصنوعی تبدیل کند. از این‌رو این پلتفرم به یک پلتفرم در حال توسعه مبنی بر مراقبت‌های بهداشتی کالج رادیولوژی آمریکا افزوده شده است.

این پلتفرم موجب خواهد شد تا ۳۸ هزار متخصص رادیولوژی در آمریکا بتوانند با استفاده از یادگیری ماشین، کار خود را توسعه بدهند. البته باید اشاره کنیم که این پلتفرم به احتمال زیاد در اواخر سال میلادی جاری معرفی می‌گردد اما قبل اینکه معرفی شود در دانشگاه‌ها و همچنین بیمارستان‌های تخصصی بزرگ مورد بررسی کامل قرار خواهد گرفت تا هیچ‌گونه اشتباهی در آن صورت نگرفته باشد و همچنین تمامی بخش‌ها و ابزارهای آن نیز شناسایی خواهد شد. برخی از این بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های بزرگ که وظیفه کامل بررسی این پلتفرم را برعهده گرفته‌اند شامل دانشگاه ایالتی اوهایو (OSU)، بیمارستان عمومی ماساچوست و مرکز اطلاعات علوم بالینی (CCDS) بریگام و بیمارستان زنان است.

خبر خوب این است که کمپانی‌ها و شرکت‌های بزرگی که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارند مانند گوگل و فیسبوک قصد دارند با استفاده از هوش مصنوعی در محصولات و تولیدات خود به جامعه پزشکی و بیماران کمک چشم‌گیری بکنند از این‌رو در آینده بیشتر شاهد محصولاتی در این زمینه خواهیم بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار