معرفی و مشخصات فنی گوشی Moto G22 موتورولا

a645f4c778f6828164ffe34428c50539
زمان مطالعه: 2 دقیقه

موتورولا یکی از شرکت‌هایی است که به نظر می‌رسد همیشه دارد گوشی‌های جدید معرفی می‌کند. تازه‌ترین مدل آن هم، Moto G22 است. یک گوشی فوق‌العاده ارزان با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی. قیمت پایین و دوربین خوب از نکات برجسته این گوشی هستند که در ادامه مشخصات و معرفی کوتاهی از آن را خواهیم دید.

مشخصات دوربین Moto G22

این گوشی با دوربین چهارگانه‌ای شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.8، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض f/2.2، سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی f/2.4 و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی f/2.4 کار می‌کند. طبق معمول آنچه در گوشی‌های اقتصادی می‌بینیم، احتمالا همه این دوربین‌ها خیلی مفید نخواهند بود. مثلا دوربین‌های ۲ مگاپیکسلی انگار فقط برای خالی نبودن عرضه اضافه شده‌اند. بااین‌حال، داشتن یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با این قیمت، قابل‌توجه است.

درباره عمر باتری و شارژ موتو G22

Moto G22 همچنین دارای یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. اندازه‌ای که در گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه غیرمعمول نیست اما دیدن آن، همچنان خوب است. گوشی همچنین از شارژ سریع ۱۵ واتی هم پشتیبانی می‌کند که کمک می‌کند مدت‌زمان کمتری منتظر شارژ شدن مجدد آن باشید.

Moto G22

Moto G22

مشخصات نمایشگر Moto G22

Moto G22 با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی LCD عرضه شده که وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز دارد. وجود این مقدار نرخ تازه‌سازی هم جالب است. هرچه نرخ تازه‌سازی بیشتر باشد، تصاویر با سرعت بیشتری نمایش‌داده‌شده و کار با گوشی روان‌تر پیش می‌رود. دوربین سلفی حفره‌ای گوشی که در قسمت مرزی لبه بالایی نمایشگر جای گرفته هم ۱۶ مگاپیکسل وضوح دارد.

مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری

این دستگاه با چیپست رده پایین Mediatek Helio G37 همراه با ۴ گیگابایت رم کار می‌کند. فضای ذخیره‌سازی هم در دو گزینه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت در دسترس است. این تنظیمات به‌طورکلی، نیازهای معمولی شما را به‌راحتی برطرف می‌کنند. اما همان‌طور که انتظار دارید برای کاربرد سنگین و اجرای بازی‌های حرفه‌ای نمی‌توانید انتظاری از آن داشته باشید.

سایر قابلیت‌های موتو G22

یکی از نکات جالب دیگر در مورد Moto G22 ، وجود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. همچنین یک شکاف کارت حافظه، اسکنر اثر انگشت و ساختار ضد آب هم به‌طورکلی از ویژگی‌های این محصول هستند. Moto G22 در رنگ‌های مشکی کهکشانی، آبی یخی یا سفید مرواریدی عرضه می‌شود که هرکدام به نوبه خود زیبا هستند.

گوشی Moto G22

گوشی Moto G22

مشاوره خرید و سخن نهایی

به‌طورکلی، موتو G22 یک گوشی هوشمند اقتصادی با امکانات خوب است. در این مدل، شما نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی دریافت می‌کنید که برای تماشای فیلم و سریال عالی است.

با اینکه تراشه به‌کاررفته در آن، چندان قوی نیست اما از طرفی کمک می‌کند باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، بیشتر عمر کند و دیرتر خالی شود. همچنین در این گوشی شکاف کارت حافظه و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا خواهید داشت که امروزه از پکیج بسیاری از گوشی‌های همراه مدرن حذف شده‌اند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار