مشخصات گوشی آنر ایکس ۱۰ مکس فاش شد

f6b84fad840e417455de49387b885efa
زمان مطالعه: 4 دقیقه

مشخصات گوشی آنر ایکس ۱۰ مکس فاش شد

یکی از تولید کنندگان گوشی های میانرده با کیفیت، قطعا کمپانی آنر است. این کمپانی در بازار داغ خرید گوشی های هوشمند توانسته جایگاه خود را تعین کند. گرچه برند آنر تا چندی پیش یکی از اعضای برند هوآوی به شمار می آمد، اما اکنون با مجزا شدن از این برند خود به ساخت و عرضه گوشی های هوشمند با کیفیت پرداخته است. آنچه تا به حال از این شرکت دیده ایم، محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت منصفانه بوده است. همانطور که می دانید بیشترین افراد یک جامعه را قشر متوسط آن تشکیل می دهند، بنابراین پاسخ به نیاز این قشر و تولید گوشی های مقرون به صرفه می تواند در دست گیری بازار محصولات دیجیتال یک جهش فوق العاده به حساب آید.

کمپانی آنر نیز به مانند دیگر برند ها مانند برند گوشی شیائومی و یا گوشی هوآوی به ساخت این دست گوشی ها پرداخته و خوشبختانه تا به این لحظه موفق نیز بوده است. از این رو به تازگی شاهد رونمایی از مدل جدید کمپانی آنر به نام ” آنر ایکس ۱۰ مکس ” هستیم. این گوشی با صفحه نمایشگر بزرگ به جنگ با دیگر رقیبان رفته است. می توان گفت که این گوشی در واقع نسخه بزرگتر شده از آنر ایکس ۱۰ است. چرا که دیگر مدل های این برند مانند آنر ۸ ایکس نیز دارای نسخه آنر ۸ ایکس مکس بوده است.

آنر ایکس 10 مکس با صفحه نمایش زرد و آبی

آنر ایکس ۱۰ مکس با شبکه ۵G  به بازار عرضه می شود

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی پشتیبانی از شبکه ۵G است. قابلیت ۵G از جمله قابلیت هایی است که اگر گوشی ای به آن مجهز باشد خریداران را برای خرید بیش از هر چیز دیگری ترغیب خواهد کرد. ناگفته نماند که کمپانی های بزرگتری مانند سامسونگ هنوز پا را از اختصاص دادن این قابلیت به چند مدل محدود از میانرده های خود فراتر نگذاشته اند. بنابراین این اقدام می تواند به مانند سکوی پرشی برای این برند محسوب شود.

ایجاد قابلیت ۵G  برای صاحبان برند هزینه های بسیاری را به بار خواهد آورد، لذا آن ها باید این امکانات را تنها در گوشی هایی به کار گیرند که در زمره پرچمداران و گران قیمت ترین گوشی های آن ها باشند. علاوه بر این آگاهی از دسترسی کاربران در مناطق مختلف به این سیستم جدید یکی دیگر از چالش های برند هایی است که از قابلیت ۵G  در گوشی های خود استفاده می کنند.

اما می بیبنیم که برند آنر نه تنها از کیفیت محصولات خود کم نکرده، بلکه با تجهیز مدل آخر خود به نمایشگر بزرگ خواسته تا حسن نیت خود را اثبات کند.

مشخصات فنی آنر ایکس ۱۰ مکس

با توجه به اطلاعات فاش شده از این گوشی دریافته ایم که به پردارنده Dimension 800  مجهز شده است. صفحه نمایشگر ۷.۹ اینچی با وضوح بالای فول اچ دی از جمله مولفه هایی است که کاربران را مجاب به خرید می کند.

باتری ایکس ۱۰ مکس

باتری پرقدرت ۵۰۰۰ میلی آمپری آن که به عنوان قلب تپنده دستگاه شناخته می شود، می تواند ساعات بسیاری کاربر را همراهی کند. ناگفته نماند که این باتری به احتمال زیاد به فناوری شارژ سریع ۲۲/۵ وات نیز مجهز خواهد بود.

دوربین ایکس ۱۰ مکس

با توجه به تصاویر منتشر شده از این دستگاه برخورداری از دوربین سه گانه یکی دیگر از پیش فرض های منتقدین است. البته که دوربین اصلی آن که به یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده از اطلاعاتی است که در این افشاگری به آن اشاره شده است. از دیگر اطلاعات راجع به دوربین آنر ایکس ۱۰ میکس می توان به سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین سلفی اشاره کرد که در یک ناچ U مانند روی پنل نمایشگر جا خوش کرده است.

حافظه ایکس ۱۰ مکس

این گوشی در سه نسخه ۶ و ۸ به بازار عرضه خواهد شد که نسخه ۶ گیگابایت رم آن به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیکابایتی مجهز است و نسخه ۸ گیگابایت رم آن به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی.

آنر ایکس 10 مکس سه گوشی کنار هم

سایر مشخصات

آخرین مشخصات فاش شده از آنر ایکس ۱۰ مکس می توان به قرارگیری حسگر اثر انگشت در لبه کناری سمت راست دستگاه اشاره کرد که در قسمت پایین دکمه تنظیم صدا قرار گرفته است. علاوه بر این اطلاعات، گوشی جدید آنر به اندورید ۱۰ با رابط کاربری UI 3.1.1 مجهز شده است.اگر می خواهید ابعاد دقیق این دستگاه را نیز بدانید، باید منتظر گوشی ای به ابعاد ۹/۸ در ۹۱/۸۴ در ۴۶/۱۷۴ باشید.

جمع بندی نهایی

با وجود میدان رقابتی برند های گوشی تلفن همراه در باتری و دوربین، این بار برند آنر است که با ساخت یک گوشی با نمایشگر بزرگ برند های دیگر را به این میدان رقابتی دعوت کرده است. باید دید که با ورود آنر ایکس ۱۰ مکس شاهد اسقتبال کاربران خواهیم بود یا خیر.

بی شک این ویژگی در گوشی آنر خواهان بسیاری پیدا خواهد کرد. برای دستیابی به اخبار جدید تر باید منتظر رونمایی رسمی این کمپانی از محصول جدیدش باشیم.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار