مشخصات آنر ۲۰ لایت درز کرد

53533e027cd8c201994cebea8412cce7
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هواوی در ماه های آینده سه گوشی جدید خود را معرفی می‌کند. این سه دستگاه عبارتند از آنر ۲۰، آنر ۲۰ پرو و نسخه‌ی سبک تر آن با نام آنر ۲۰ لایت. اطلاعاتی از مشخصات این دستگاه و تصاویر آن به تازگی درز کرده است. این اطلاعات نشان می‌دهند که هواوی باز هم از زبان طراحی دستگاه های قبلی خود همچون پی ۳۰ لایت و نووا ۴e بهره گرفته است. در قسمت جلویی این دستگاه شاهد یک نمایشگر ۶.۲ اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس هستیم که از طراحی ناتچ قطره‌ای بهره می‌برد و دارای لنز سلفی ۳۲ مگاپیکسل است.

بر روی پنل پشتی شاهد یک دوبین سه گانه شامل لنزهای ۲۴ مگاپیکسلی معمولی،‌ ۸ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید و ۲ مگاپیکسلی با قابلیت عمق تصویر تعبیه شده است. در زیر این دوربین ها فلش LED و در کنار آن ها حسگر اثر انگشت تعبیه شده می‌باشد.

آنر ۲۰ لایت دارای قلب تپنده‌ی کایرین ۷۱۰ در کنار رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگی می‌باشد که شما می‌توانید آن را از طریق میکرو اس دی افزایش دهید. هواوی در این دستگاه جک ۳.۵ میلی متری هدفون را حفظ کرده و پورت USB نیز کماکان وجود دارد.

انرژی این دستگاه را یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری تامین می‌کند که حرفی از شارژ سریع راجب آن نیست. این دستگاه بر روی اندروید پای اجرا می‌شود و دارای رابط کاربری EMUI 9 است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار