شیائومی در فکر دستگاهی به همراه دوربین سلفی سه گانه

fc5343351a542ef28016c834a3600579
زمان مطالعه: 1 دقیقه

چند وقتی بود که گوشی های به سمت دوربین های چندگانه بر روی پنل پشتی سوق پیدا کرده‌ بودند تا جایی که حالا این یک طراحی عمومی شده است. اما دوربین سلفی چندگانه یکی از قابلیت هایی است که هنوز کمیاب است و شرکت های بسیار کمی آن را انجام داده‌اند که شیائومی هم در نظر دارد تا به جمع این شرکت ها بپیوندد.

شرکت شیائومی اختراع جدیدی را نمایان کرده است که مانند می میکس ۳ دارای طراحی کشویی است و در آن یک دوربین سه گانه در قسمت جلو تعبیه شده است. این تنها راهی نیست که می‌توان این کار را عملی کرد، پیاده سازی این عمل با استفاده از طراحی پاپ آپ و ناتچ بزرگ تر نیز امکان پذیر است.

از لحاظ قابلیت، به نظر می رسد احتمالا یک دوربین فوق العاده با زاویه دید مشابه همان چیزی که در Google Pixel 3 دیده می شود در کنار دوربین معمولی اجرا شود. سپس، همراه با آن ها می‌تواند حسگر تک برای جزئیات بیشتر و بهبود تصویر برداری در شرایط کم نور، و یا یک سنسور برای تشخیص عمق تصویر تعبیه کند.

به طور حتم طراحی و پیاده سازی دستگاهی با دوربین سه گانه‌ی در قسمت جلو برای شرکتی مانند شیائومی غیرممکن نیست، در حقیقت این شرکت می‌خواهد این طراحی را برای یک دستگاه جدید شیائومی با نام می میکس ۴ پیاده سازی کند.

ال جی به تازگی دستگاهی را به همراه دوربین سه گانه‌ی سلفی که در ناتچ تعبیه شده‌اند

 

جالب اینجاست که LG به تازگی یک حق اختراع مشابه را که سه دوربین سلفی را در یک ناتچ گسترده تعبیه کرده است نشان داده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار