سرفیس پرو ۵ بزودی معرفی نمی شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت علاوه بر آن که یک تولیدکننده بزرگ نرم افزارهایی چون ویندوز و برخی دیگر می شود، در سبد محصولات خود تولید دستگاه های سخت افزاری نیز برعهده دارد. دستگاهایی که می توان به تبلت، تلفن هوشمند، لپتاپ، دسکتاپ و برخی دیگر اشاره داشت. در این میان سری تبلت های سرفیس پرو آن توانسته با توجه به طراحی هیبریدی و مشخصات قابل توجه طرفداران بسیاری پیدا کرده و محبوب باشد.

در سال ۲۰۱۵ این شرکت تبلت جدید سرفیس پرو ۴ را معرفی کرد که در طراحی نسبت به مدل پیشین بهبودیهایی داشت. اما انتظار می رفت سال ۲۰۱۶ شاهد معرفی نسخه جدید آن یعنی سرفیس پرو ۵ باشیم. دستگاهی که شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد اما هیچ یک توسط ردموندی ها تایید یا تکذیب نشده است.

حال به نظر می رسد در سال ۲۰۱۵ نیز شرکت ردموندی برنامه ای برای عرضه دستگاه داشت و این موضوع توسط وب سایت Cnet  گزارش شده است. Panos Panay مدیر بخش محصولات سخت افزاری مایکروسافت در گفتگو با Cnet بیان داشت که در حال حاضر شرکت مایکروسافت برنامه ای برای معرفی سرفیس پرو ۵ نداشته و زمانی می توان آن را مشاهده کرد که تغییرات بزرگی را در این محصول شاهد باشیم.

بنابراین باید منتظر ماند تا مایکروسافت بزودی این محصول موردنظر را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. همانطور که می دانید شایعات پیرامون هر محصولی وجود داشته و سرفیس پرو ۵ نیز این گونه است.

تاکنون به مشخصات بزرگی چون پردازنده نسل هفتمی کبی لیک اینتل Core i7، تراشه گرافیکی انویدیا یا اینتل، حافظه  رم ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی، صفحه نمایش ۱۳ اینچی ۴K و سیستم عامل ویندوز ۱۰ اشاره شده است.

جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و تنها باید منتظر ماند تا شرکت ردموندی بزودی تغییراتی حاصل کرده و نسل جدید را معرفی سازد

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار