سامسونگ گلکسی M41 با باتری ۶۸۰۰ میلی آمپری عرضه می شود

340b0a6e9769c1f3d8080df3620c347e
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر بگوییم که روزانه حوزه های رقابتی در گوشی های هوشمند تغییر می کند و جای خود را به ابعاد دیگری می دهد بی راه نگفته ایم. سالیان بسیاری از هدف کمپانی های منوط به ساخت گوشی های هوشمند با اسپیکر های قدرتمند می گذرد. پس از آن استفاده از صفحات لمسی با ابعاد بزرگ مورد توجه کمپانی ها قرار گرفت و پس از آن نیز شاهد رقابت بین سخت افزار ها و همچنین دوربین های بسیار قدرتمند بودیم. اما اکنون گویی کمپانی سامسونگ رقبای خود را به میدان رقابت باتری های قدرتمند دعوت کرده و برای این مبارزه گلکسی M41 با باتری ۶۸۰۰ میلی آمپری را تجهیز کرده است.

همانطور که می دانید امروزه استفاد از پاوربانک ها فزونی گرفته، بنابراین برخورداری از یک باتری قدرتمند کاربران را از استفاده از این وسیله دست و پا گیر بی نیاز می کند. با ما همراه باشید تا ابعاد دیگری از مدل جدید گوشی سامسونگ را برای شما بازگو کنیم:

باتری M41

همه چیز درباره باتری سامسونگ گلکسی M41

تا پیش از این گفته می شد که سامسونگ تولید این محصول را به تعویق انداخته است. اما حالا خبر رسیده که چین تاییده ساخت این محصول با باتر ی۶۸۰۰ میلی آمپری را داده است. به یاد داشته باشید این محصول در واقع دارای باتری با ظرفیت اسمی ۷۰۰۰ میلی آمپر است، اما بنابر ظرفیت برآورد شده درواقع باتری آن ۶۸۰۰ میلی آمپر قدرت دارد.

گرچه تا به الان نرم افزار های بسیاری تلاش نموده اند که قدرت باتری گوشی را با حذف برنامه های پیش زمینه و افزایش بازدهی باتری بالا برند، اما باز هم کاهش شارژ باتری یکی از معضلاتی است که اغلب دارندگان گوشی هوشمند از آن رنج می برند.

تا پیش از این شاهد استفاده از باتری های ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ میلی آمپری در گوشی های سری M سامسونگ بودیم. اما هر کمپانی ای برای ساخت محصولات جدید خود به فکر تغییرات اساسی خواهد افتاد. بنابراین دور از ذهن نبود که این محصول با باتری قدرتمند تری که وعده داده بود معرفی شود. ناگفته نماند که استفاده باتری هایی با بازدهی بالا قبلا در تبلت های این کمپانی دیده شده است. اما سامسونگ در حرکتی نوین باتری تبلت های خود را به اسمارتفون های جدیدش هدیه داده است.

اگر بخواهیم کمی موشکافانه تر به این رخداد نگاه کنیم؛ می توان ادعا کرد که اگر سامسونگ قصد استفاده از این باتری در قاب M41 را نداشته باشد بی شک از آن در M51 استفاده خواهد کرد. از طرفی انتخاب این باتری موجب می شود سامسونگ قابلیت شارژ پر سرعت را هم به میزبان آن اختصاص دهد تا بتوان این باتری قدرتمند را در زمانی کمتر تغذیه کرد.

با این وجود چینش این باتری در اسمارتفون های جدید می تواند هزینه بالایی برای شرکت ایجاد کند. از این رو گمان می رود که سامسونگ برای صفحه نمایشگر M41 از نمایشگر OLED متفرقه استفاده کند. متاسفانه از گوشی مذکور تنها اطلاعات بیان شده، در دسترس است. اما با توجه به خبر های منتشر شده زمان رونمایی از آن دور نخواهد بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار