شیائومی ردمی وای ۳ در کنار ردمی ۷ عرضه شد.

a7c1b7b95e9fa890b2846d79e421b137
زمان مطالعه: 1 دقیقه

چند هفته‌ای است که شیائومی در تیزر رسمی خود وای ۳ (Redmi Y3) را در کنار ردمی ۷ (Redmi 7) قرار داده است و خبر از عرضه‌ی آن ها در کنار هم داده است.

این دو دستگاه به طور پایه‌ای شبیه هم هستند و تنها در دوربین سلفی با هم تفاوت دارند.

وای ۳ دارای یک طراحی ناچ استایل در قسمت جلویی می‌باشد که در آن دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است ، که پیش از این در هیچ دستگاهی از شیائومی دیده نشده است.

این دستگاه همچنین به همراه زبان طراحی جدید آئورا عرضه می‌شود که دارای گوشه های منحنی بوده و بر روی آن دو گوریلا گلس ۵ تعبیه شده و پنل پشتی آن گرادیانت دارد.

هر دو دستگاه وای ۷ و ردمی ۷ در قسمت جلویی خود دارای یک نمایشگر ۶.۲ اینچی با کیفیت اچ دی پلاس با طراحی ناتچ قطره‌ای هستند که می‌توانند نور آبی را فیلتر کنند، برای وای ۳ این بریدگی دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بوده که دارای قابلیت هوش مصنوعی و چرخش ۸۰ درجه است. در حالی که ردمی ۷ دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

در قسمت پشتی هر دو دستگاه گوریلا گلس ۵ و دوربین دوگانه با لنز اصلی ۱۲ مکاپیکسلی و لنز تشخیص ۲ مگاپیکسلی خودنمایی می‌کنند. که در زیر آن ها یک فلش LED برای عکاسی در محیط های تاریک تعبیه شده است. هر دو دستگاه از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در پنل پشتی بهره می‌برند.

شیائومی زبان طراحی جدید خود را که در وای ۳ به کار برده است با گرادیانت ترکیب کرده که بر زیبایی دستگاه می‌افزاید. هر دو دستگاه دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۲ هستند که در کنار رم ۳ یا ۴ گیکابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایتی خودنمایی می‌کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار