جدیدترین گوشی Xiaomi به نام ۱۱i HyperCharge معرفی شد

4333275fd3ea3ad92af31feb944240d0
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمپانی Xiaomi در اولین ماه سال ۲۰۲۲ از گوشی جدید خود رونمایی کرد. ویژگی منحصربه‌فرد این گوشی قابلیت شارژ ۱۲۰ واتی آن است که امکان شارژ صفر تا صد باتری را در ۱۵ دقیقه فراهم می‌کند.

Xiaomi 11i HyperCharge

Xiaomi 11i HyperCharge

 

مشخصات ۱۱i HyperCharge

بدنه این گوشی دارای ابعاد ۱۶۳.۷*۷۶.۲*۸.۳ میلی‌متر و وزن ۲۰۴ گرم بوده و پنل پشت و جلو هر دو از جنس شیشه است.
نمایشگر ۶.۶۷ اینچی این گوشی Xiaomi از نوع AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۴۰۰*۱۰۸۰ پیکسل تصاویر را به‌خوبی نمایش می‌دهد، ضمن اینکه حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد. گوریلاگلس ۵ وظیفه‌ی حفاظت از این صفحه را دارد تا احتمال آسیب به صفحه را کاهش دهد.
گوشی جدید Xiaomi با MIUI 12.5 و اندروید ۱۱ عرضه می‌شود و از تراشه‌ی MediaTek Dimensity 920 5G قدرت می‌گیرد. حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی آن دارای رم ۶ و ۸ گیگابایت بوده و در حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی شاهد رم ۸ گیگابایت هستیم.
در بخش دوربین، شاهد دوربین سه‌گانه در گوشه‌ی سمت چپ پنل پشتی این گوشی هستیم که با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی واید عرضه می‌شود. این دستگاه همچنین از دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید به همراه دوربین ۲ مگاپیکسلی تله ماکرو بهره می‌برد. در پنل جلویی هم شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی واید هستیم.

همان‌طور که اشاره شد بزرگ‌ترین ویژگی گوشی Xiaomi شارژ سریع آن است، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هوشمند با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ که دارد آن را در مدت ۱۵ دقیقه برای شما شارژ می‌کند.
از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به اسپیکر استریو، سنسور اثر انگشت روی فریم، NFC و استاندارد IP53 اشاره کرد.

نسخه‌ی دیگر گوشی شیائومی

این گوشی هوشمند در نسخه استاندارد ۱۱i هم معرفی شده که البته تفاوت زیادی با مدل HyperCharge ندارد، تنها تفاوت در باتری آن است. در نسخه‌ی استاندارد ۱۱i شاهد باتری با ظرفیت ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی هستیم که با سیم ۶۷ واتی پشتیبانی می‌شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار