تولیدکننده چینی روی گوشی هوشمند سیستم عامل دوگانه مشغول کار است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

در حالی که تلاش های مایکروسافت برای زنده نگه داشتن سیستم عامل ویندوز تاثیری نداشته اما تولیدکننده چینی Coship مصمم است که در این راه به یاری مایکروسافت بپردازد.

blank

براساس گزارش ها این کمپانی قصد دارد بزودی تلفن هوشمندی معرفی کند که از سیستم عامل ویندوز مایکروسافت و اندروید بهره می برد. البته سیستم عامل دوگانه بدان معناست که افراد می توانند بین دو پلتفرم بوت شوند و هرگاه که می خواهند از یک نوع سیستم عامل بهره گیرند.

جزئیات بیشتری از محصول  Coship در دست نیست و باید منتظر ماند تا شرکت چینی بزودی این محصول را معرفی کند. این شرکت پیشتر محصولات هوشمندی را در بازار عرضه داشته و انتظار می رود این تلفن هوشمند نیز از عملکرد بزرگی برخوردار باشد.

با چنین تلفن هوشمندی افراد می توانند از یک اسمارتفون برای کاربری اندرویدی و ویندوزی خود بهره گیرند. البته پیشتر نیز چنین گوشی‌های هوشمندی را شاهد بودیم و Coship اولین کمپانی در این زمینه شناخته نمی شود.

به هر حال جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن اشاره کرد. انتظار می رود بزودی شاهد معرفی محصول مذکور باشیم و تاکنون جزئیاتی درباره گوشی هوشمند منتشر نشده تا به آن اشاره داشت.

مایکروسافت همیشه سعی داشته موقعیت ویندوزفون را گسترش دهد اما موفق نشد و گفته می شود بزودی باید شاهد تلفن هوشمند سرفیس فون باشیم که بیشتر از یک گوشی هوشمند محسوب می شود و از سیستم عامل ویندوز ۱۰ بهره می برد.

انتظار می رود شرکت های دیگری مایکروسافت را در این راه حمایت کنند تا موجب گسترش سیستم عامل همراه ویندوزی آن شوند. شرکت های که تلاش می کنند به موفقیت دست یابند و با همکاری مایکروسافت اسمارتفون های رده بالا و قابل توجهی را عرضه دارند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار