تلفن هوشمند Oukitel با باتری پرظرفیت معرفی شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت Oukitel چین در نمایشگاه MWC 2017 تصمیم گرفت گوشی هوشمندی را معرفی کند که از مشخصه های بزرگی بهره می برد و با عنوان To be the King بزودی عرضه شود.

این محصول K10000 Pro نام داشته و مشخصات آن در سطح یک پرچمدار محسوب نمی شود اما تنها به یک باتری پرظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپری مجهز بوده و از این رو Oukitel تصمیم گرفت آن را به عنوان یک یک پادشاه خطاب کند. البته کمپانی بیراه نگفته است و To be the King شایسته K10000 Pro با باتری بزرگی که تاکنون در هیچ گوشی هوشمندی به کار گرفته نشده، است.

البته محصول پیشین این کمپانی یعنی K10000 دو سال قبل با قیمت ۲۴۰ دلار راهی بازار شد و حال نوبت به K10000 Pro رسیده تا معرفی شود.

این باتری جدید تنها ۳ ساعت برای شارژ ۱۰۰درصدی زمان نیاز داشته که باتوجه به ظرفیت بالا چنین مدت زمانی طبیعی است. یکی از پرظرفیت ترین گوشی های هوشمند پیشین ذنفون مکس ایسوس بود که با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در مقایسه با K10000 Pro شرکت Oukitel حرفی برای گفتن ندارد.

گذشته از باتری بزرگ، وزن K10000 Pro نیز دوچندان شده و به نزدیک ۳۰۰ گرم رسیده است از این رو کمی سنگین محسوب خواهد شد. از دیگر ویژگی های گوشی هوشمند جدید باید به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی، حافظه رم ۳ گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای MT6750T مدیاتک با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید اشاره داشت.

جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند در دست نیست و مشخص نشده Oukitel چه زمانی به عرضه آن می پردازد. به هر حال برای کسب جزئیات کافی باید منتظر ماند و نمی توان به جزئیات غیررسمی پرداخت.

همانطور که می دانید این محصول چینی انتظار می رود ابتدا در کشور چین به فروش برسد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار