تبلت Honor MediaPad T3 10 معرفی شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی به تازگی از تبلت جدید Honor MediaPad T3 10 با برند آنر رونمایی به عمل آورده که محصولی کارآمد و مقرون به صرفه است.

Honor MediaPad T3 10 از مشخصات مناسبی بهره می برد و برای کاربری روزانه ایده آل است. از مشخصات آن باید به صفحه نمایش ۹.۶ اینچی ۱۲۸۰*۸۰۰ پیکسلی، پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۲۵ با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتزی، حافظه رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، حافظه رم ۳ گیگابایتی یا حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری اشاره داشت.

با چنین مشخصاتی Honor MediaPad T3 10 تبلت کارآمد چینی ها بوده که با هزینه اقتصادی به فروش می رسد. سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا، وای فای، بلوتوث ۴.۱، پشتیبانی از GPS/aGPS و برخی دیگر لیست مشخصه های آن را تکمیل می کند.

متاسفانه هوآوی قیمت نسخه نهایی این تبلت را مشخص نکرده اما قیمت نسخه پایه ۲۰۰ دلار است و در حال حاضر برای خرید دردسترس مشتریان قرار دارد.

انتظار می رود بزودی هوآوی تبلت دیگری را معرفی کند که با ویژگی های بهتر و مشخصات رده بالایی همراه است. همانطور که می‌دانید، هوآوی از تلفن های هوشمند مطرحی برخوردار بوده و تبلت های آن نیز مطلوب است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار