تبلت اندرویدی میان‌رده اچ‌تی‌سی در راه است

3b01ca2b4888229f3a464c788c24235c
زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس برخی اخبار، گویا شرکت اچ تی سی تصمیم گرفته تا یک تبلت اندرویدی میان رده به بازار عرضه کند. در چند وقت اخیر گویی یک تبلت به نام اچ تی سی A100 در گوگل پلی کنسول دیده شده است. همچنین برخی می گویند حتی این تبلت اچ تی سی در یک فروشگاه آنلاین نیز قرار گرفته است. خیلی وقت است که خیلی اخباری از تولیدات محصولات اچ تی سی به گوش نرسیده است و این برند خیلی فعالیتی در بازار ندارد. اما گویا این شرکت همچنان محصولات اندرویدی خود را بی سر و صدا تولید و به بازار عرضه می‎کند. به طور کلی امروزه این شرکت، بیشترین تمرکزش برروی هدست‌های واقعیت مجازی است. در اوایل سال ۲۰۲۱ بود این برند از چند گوشی اندروید خود رونمایی کرد. اما گویا اچ تی سی قصد دارد یک تبلت اندوریدی جدید را وارد بازار کند.

هنوز دقیقا مشخص نیست این تبلت جدید به کدام پردازنده مجهز شده است. اما در حالت کلی ممکن است HTC A100 به یکی از دو پردازنده Unisoc Tiger  یا Spreadtrum مجهز شده باشد. همچنین این تبلت هوشمند جدید دارای یک نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی است. براساس اطلاعات موجود برروی کنسول گوگل پلی، گویا این تبلت اندرویدی جدید اچ تی سی دارای یک رم ۸ گیگابایتی است. همچنین این دستگاه از سیستم عامل ۱۱ نیز پشتیبانی می‌کند.

به احتمال بسیار زیاد یک شرکت دیگری از این تبلت رونمایی کند. در این صورت ما فقط برند htc را خواهیم دید اما از یک طریق یک شرکت دیگر به بازار معرفی و عرضه شده است. تا به امروز برند اچ تی سی در بازار تبلت‌ها حضور پررنگی داشته است. از این شرکت کمی بعید به نظر می‌رسید که بخواهد در تبلت جدیدش از چیپست Unisoc استفاده کند. اطلاعاتی که تا به امروز درباره این تبلت به دست ما رسیده است فقط همان اطلاعاتی بوده که برروی وب سایت یک فروشگاه آنلاین بارگذاری شده است. شاید این اطلاعات درست نباشد و زمانی که شرکت این تبلت را معرفی کند ما با امکانات و ویژگی‌های دیگری روبرو شویم.

براساس اطلاعات موجود برروی وب سایت فروشگاهی، گویا این تبلت دارای یک صفحه نمایشگر ۱۰.۱ اینچی است. همچنین ظرفیت باتری در تبلت جدید اچ تی سی برابر با ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. این دستگاه دارای دو دوربین است. همچنین با دارا بودن درگاه حافظه شما می‌توانید با اضافه کردن کارت حافظه، حافظه ذخیره سازی را افزایش دهید. همان گونه که گفته شد این اطلاعات ممکن است در هنگام رونمایی تغییر کند. در آینده ای نه چندان دور این تبلت اندرویدی با برند اچ تی سی روانه بازار خواهد شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار