تا سال ۲۰۲۱ نمایشگر تاشو در کمپانی هوآوی حرف اول را می‌زند

ffaff6137f19b96b8f23ada4e730708e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی‌های هوشمند تاشو، یکی از تکنولوژی‌های نوظهوری به حساب می‌آیند که کمپانی هواوی برای بالاتر بردن جایگاه خود به‌عنوان کمپانی برتر در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند، قصد دارد از آن در محصولات جدید خود استفاده کند. از این‌رو کمپانی هوآوی گوشی هوشمند تاشوی میت ایکس را طراحی کرده است که در ماه ژوئن روانه بازار خواهد شد. از آن‌جایی که کمپانی هواوی این گوشی هوشمند تاشو را به تازگی طراحی کرده است و قصد عرضه آن را دارد، این محصول از قیمت بالایی برخوردار است.

براساس نظر کمپانی هواوی در حال حاضر قیمت بالای این گوشی تاشو به دلیل این است که قرار است برای اولین بار روانه بازار گردد و مطمعنا با افزایش تقاضای مردم برای خرید این گوشی قیمت آن نیز کاهش پیدا می‌کند. علاوه‌بر این در آینده که این کمپانی تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید تعداد بالایی از گوشی‌های هوشمند تاشو قرار دهد و عرضه این نوع گوشی‌های هوشمند را افزایش دهد، مطمعنا قیمت آن‌ها به نرخ مناسب و مقرون‌به‌صرفه می‌رسد. بنابراین لزومی ندارد تا از این لحاظ نگران باشید.

درنتیجه با توجه به میزان تمرکزی که کمپانی هواوی بر روی طراحی و تولید گوشی‌هایی با صفحه نمایش تاشو گذاشته است می‌توان گفت که تا سال ۲۰۲۱ بیشترین گوشی‌های پرچم‌دار این کمپانی تاشو خواهند بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار