تاریخ رونمایی از گلکسی واچ ۳ فاش شد

200d0d6f3ac2426644dc17174b41f0c1
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تاریخ رونمایی از گلکسی واچ ۳ فاش شد

رقابت کمپانی سامسونگ تنها به گوشی های هوشمند آن ختم نمی شود، این کمپانی با ساخت و عرضه ساعت های هوشمند نیز به عنوان رقیبی قدرتمند در برابر برند هایی مانند ساعت هوشمند اپل و یا دیگر برند های مطرح دنیا شناخته می شود.

تا کنون سامسونگ با ارائه این دست محصولات خود توانسته در این بازار پر رقیب حرفی برای گفتن داشته باشد. گمان می رفت سومین نسل از ساعت های هوشمند سامسونگ همزمان با مدل های جدید گوشی های هوشمند آن رونمایی شود، اما چند تصویر منتشر شده از رندرهای این ساعت گمانه زنی ها را با چالش مواجه کرده است. در ادامه این نوشتار مشخصات لو رفته درباره زمان رونمایی و همچنین ویژگی های فنی این ساعت را خواهید خواند.

گلکسی واچ 3 مردانه

چند روز گذشته یعنی در اوایل تیر ماه تصاویری از رابط کاربری گلکسی واچ ۳ منتشر شد که نشان می داد در نسل سوم ساعت های سامسونگ ناو چرخی برای بار دیگر بازگشته است.

در این تصاویر که از روشن بود صفحه نمایشگر گرفته شده بود، مشخص بود که به لحاظ سخت افزاری فرق چندانی با مدل های پیشین نداشته کرده و گمان می رفت که از سیستم عامل آیزن ۵.۵ذ نیز استفاده کرده باشد.

اما چند روز بعد رندرهای جدید از این ساعت هوشمند مشخصات بیشتری را افشا کردند. تصاویر این رندرها نشان می دهد که این ساعت دارای تنوع در سایز و رنگ است. از همین رو احتمالا این ساعت ها در تنوع رنگ برنزی و مشکی وارد بازار خواهد شد. البته ممکن است در عکس به جای برنز ، بندهایی به رنگ رزگلد ببینید که گفته شده در نسل جدید ساعت ها این رنگ به برنز تغییر نام خواهد داد.

ناگفته نماند که این رنگ منحصر به فرد با ابعاد ۴۱ میلی میتری برای بانوان طراحی شده، چراکه مدل مشکی آن دارای ابعاد ۴۵ میلی متری است بنابراین برای مچ های بزرگ تر مناسب خواهد بود. بدنه ای که برای این ساعت در نظر گرفته شده احتمالا در دو جنس استیل و یا پلاتینیوم است و شیشیه نمایشگر آن نیز از نوع گوریلا گلس  DX خواهد بود.

گلکسی واچ 3 ضد آب

مشخصات فنی گلکسی واچ ۳

این ساعت که به نظر می رسد با طراحی کلاسیک خود طرفداران بیشتری داشته باشد به باتری قدرمندی مجهز شده است. باتری مدل ۴۱ میلی متری آن ۲۴۷ میلی آمپر بوده و مدل ۴۵ میلی متری آن از باتری ۳۴۰ میلی آمپری برخوردار است. ناگفته نماند که صفحه نمایشگر مدل ابتدایی ۱.۲ اینچ و مدل دوم نیز ۱.۴ اینچ است. گفتنی است که هر دو مدل گلکسی واچ ۳ دارای قابلیت شارژ بی سیم نیز هستند.

از این ساعت می توانید انتطار سنجش ضربان قلب، نوار قلب، فشار خون، خواب و گروهی دیگر از امکانات را انتظار داشته باشید. حافظه ای که برای این ساعت ها در نظر گرفته شده است ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

از امکانات ارتباطی آن ها نیز می توان به وای فای، جی پی اس، بلوتوث،  NFCو LTE اشاره کرد. زمان عرضه این محصولات را می توان از تاریخی روی تصاویر منتشر شده از ساعت ها حدس زد. بنابراین احتمال دارد رونمایی از این محصولات در تاریخ ۲۲ ژولای که همزمان است با ۱ مرداد صورت گیرد. پش از این گمان می رفت که این ساعت همزمان با رونمایی از محصولات گلکسی نوت ۲۰، گلکسی زد فلیپ و همچنین گلکسی فولد ۲ همراه باشد. با این حال باید منتظر بود تا رونمایی رسمی ساعت های هوشمند این کمپانی به طور دقیق اعلام شود.

گلکسی واچ 3 برنزی

جمع بندی پایانی

ساعت هایی که قرار است چندی بعد از طرف شرکت سامسونگ رونمایی شود کمی به ساعت های نسل پیشین آن از نظر طراحی و ساخت شباهت پیدا کرده است. برگشت ناو بر چرخشی و همچنین طراحی کلاسیک آن موجب شده کاربرانی که به دنبال ساعت های کلاسیک سوئیسی هستند، بار دیگر به سمت ساعت های هوشمند سر برگردانند. با این وجود باید دید این مدل از  ساعت های هوشمند سامسونگ مورد استقبال قرار خواهد گرفت یا خبر.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار