بهترین گوشی های بودجه ای سری Redmi شیائومی در ۲۰۱۸

372d5c5a453449e8d1ec4a7e30d775d8
زمان مطالعه: 4 دقیقه

دیجی دو- آیا شما گوشی هوشمند دوست دارید؟ آیا میخواهید یک گوشی هوشمند خریداری کنید اما توان مالی آن را ندارید؟ در حقیقت همه افراد نمیتوانند گوشی های پرچم دار که حدود ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند خریداری کنند. برای همین منظور ما در این مقاله قصد داریم شما را با گوشی های با قیمت حدود ۲۰۰ دلار یا حتی کمتر آشنا کنیم. ما اطمینان داریم این گوشی های بهترین دستگاه های بودجه ای ۲۰۱۸ هستند. پس با ما همراه باشید.

شماره یک گوشی Redmi Note 5

به طور معمول شما میتوانید گوشی های شیائومی را با مشخصات خیلی خوب و با قیمت های مناسب خریداری کنید. من به شما یک مدل پایین را پیشنهاد میکنم تا خریداری کنید. اما بهتر است که تنها با پرداخت ۳۰ دلار بیشتر نسخه ای را خریداری کنید که داری حافظه رم بیشتر و ۶۴ گیگ حافظه داخلی است. من چیپ ست اسنپراگون ۶۳۶ را خیلی دوست دارم زیرا کارآیی خوبی دارد و بهره وری را بالا میبرد. همچنین به شما این امکان را میدهد تا بازی های ۳D را انجام دهید. درمورد طراحی این دستگاه باید گفت که مانند مدل های معمولی شیائومی است و بدنه آن از جنس فلز است،‌به طور کلی کیفیت ساخت خیلی عالی است.

blank شما تنها با پرداخت حدود ۲۰۰ دلار دستگاهی را خریداری میکنید که دارای یک صفحه نمایش عالی، مشخصات عالی، عملکرد کلی بسیار خوب، یکی از بهترین دوربین ها، یک باتری فوق العاده و بسیاری از لوازم جانبی مانند بلستر IR، جک هدست، بلندگوی بسیار خوب و غیره میباشد. به طور کلی دستگاه Redmi Note 5 یکی از بهترین گوشی های بودجه ای است که میتوانم پیشنهاد کنم آن را خریداری کنید. این دستگاه دارای برخی مشکلات جزئی است اما به طور کلی واقعا عالی است و پیشنهاد مناسبی است. برخی مشخصات دیگر به قرار زیر است ::

  • پشتیبانی از حالت های Burst، پرتره و پاناروما
  • EIS (تثبیت کننده تصویر الکترونیکی)
  • ضبط ویدیوهای کم سرعت ۷۲۰p
  • پشتیبانی از هوش مصنوعی
  • فیلم برداری با کیفیت HD
  • فوکوس اتوماتیک دوگانه
  • پشتیبانی از HDR
  • ظرفیت باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر

شما هم اکنون می توانید Xiaomi Redmi Note 5 را فقط برای ۱۸۹.۹۹ دلار دریافت کنید.

شماره دو گوشی Xiaomi Redmi 5

گوشی Redmi 5 یکی از ارزانترین گوشی های بودجه ای موحود است که شما میتوانید آن را خریداری کنید. این دستگاه واقعا بیشتر از قیمت خود ارزشمند است. این دستگاه از پلاستیک و فلز ساخته شده است و دارای مشخصات عملکردی عالی میباشد. نمایشگر آن دارای نسبت ۱۸:۹ است و دوربین های آن عالی هستند. این دستگاه به خوبی از بازی ها پشتیبانی میکند و به شما تجربه خوبی را هدیه میدهد. با توجه به تراشه اسنپراگون سری ۴۰۰ به کار رفته در این گوشی شما در حین بازی هیچوقت با داغ کردن گوشی مواجه نخواهید شد.

blank

شما هم اکنون می توانید Xiaomi Redmi 5 را فقط برای ۱۴۹.۹۹ دلار دریافت کنید که یکی از بهترین معاملات عمرتان خواهد بود.

گوشی شماره سه Redmi 5 Plus

اگر شما به دنبال دستگاه بهتر و بزرگتری از سری Redmi 5 هستید. ما به شما پیشنهاد میکنیم که مدل Redmi 5 آن را انتخاب کنید. این دستگاه دنباله رونده نمایشگر های ۱۸:۹ است که با عرضه نمایشگر بزرگتر کارهای روزمره را برای شما جذاب تر میکند. از بارزترین مشخصات این دستگاه میتوان به چیپ ست اسنپدراگون ۶۲۵ اشاره کرد که پیش از این ها ثابت کرده است کار  خود را به خوبی انجام میدهد و به ویژه در هنگام بازی شما را به خوبی همراهی خواهد کرد. از نظر طراحی واضح است که شما یک طراحی بسیار زیبا و با کیفیت ساخت عالی را مشاهده خواهید کرد. این دستگاه هم چنین دارای دوربین های عالی و بسیاری از قابلیت های مورد قبول مبیاشد.

blankشما هم اکنون میتونید Xiaomi Redmi 5 Plus را با قیمت ۱۸۹.۹۹ دلار خریداری کنید.

گوشی شماره چهار  Redmi S2

اگر چه گوشی Redmi S2 یکی از گوشی های بودجه ای نیست که ما همیشه آن را برای خرید پیشنهاد میکنیم،‌چون اکثرا گوشی های دیگر شیائومی را به شما پیشنهاد میدهیم.اما با این حال هنوز هم این دستگاه برچسب قیمت مناسبی را ارائه میدهد. از نظر مشخصات فنی این دستگاه نیز مانند دیگر دستگاه های بودجه ای شیائومی دارای یک چیپ ست اسنپدراگون ۶۲۵ میباشد که به همراه یک رم ۳ گیگی و حافظه داخلی ۳۲ گیگی جفت شده است. از نظر تصویر برداری نیز دارای دوبین های عالی در دو طرف دستگاه میباشد.

blankشما میتوانید این دستگاه را با قیمت خیلی مناسب ۱۵۹.۹۹ دلار همین الان خریداری کنید.

دیجی دو

همانطور که مشاهده میکنید تمام گوشی های بودجه ای لیست شده در بالا از شرکت شیائومی هستند

در واقع این شرکت گوشی های با مشخصات عالی را با قیمت مناسب برای شما عرضه میکند

منتظر بخش دوم این مقاله باشید..

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار