معرفی و بررسی بهترین بازی های ۲۰۱۹

d3b251f45297f5a2436adca938ea176a
زمان مطالعه: 5 دقیقه

اگر به دنبال بهترین بازی های ۲۰۱۹ هستید این مطلب را از دست ندهید، در این مطلب به معرفی محبوب ترین و بهترین بازی های ۲۰۱۹ می پردازیم که برای سیستم های کامپیوتری، لپ تاپ های گیمینگ، پی اس ۴ و ایکس باکس در دسترس است.

A Plague Tale: Innocence

استودیوی آسوبو داستان دو یتیم (خواهر و بردار) به نام های آمیشیا و هوگو را روایت می کند که در حال فرار از تفتیش عقاید و مرگ هستند، داستانی ترسناک  که در قرن چهاردهم فرانسه می گذرد. این روایتی پر از سکانس های شوم، که از جذبه های عاطفی هر محیطی بهره می برد و فراز و نشیب های یک نوجوان را که از برادر ۵ ساله اش مراقبت می کند، پیگیری کرده است. این سبک داستان بازی را بیش از آن که یک بازی اکشن – ماجراجویانه باشد سبکی مخوف پیدا می کند. اگر به دنبال یک تراژدی وحشت هستید این بازی همان گزینه مورد نظرتان است. این بازی را که باید از جمله بهترین بازی های ۲۰۱۹ دانست برای سیستم های کامپیوتری (pc)، ایکس باکس ۱ و پی اس ۴ از تاریخ ۱۴ می عرضه شده و هم اکنون در دسترس می باشد.

بهترین بازی های 2019

The Division 2

این بازی که توسط یوبیسافت در ۱۵ مارس عرضه شده، روایت بهترین تیرانداز غارتگر سال است. نوعی ویروس خطرناک که جمعیت واشنگتن پایتخت امریکا را فلج کرده، و به دلیل کمبود های غذایی، بی قانونی و هرج و مرج، شرایط وخیمی را پدید آورده است. شما به عنوان رهبر گروهی غیر نظامی با گروهتان برای کنترل وضعیت در کنار هم قرار گرفته اید. The Division 2 یکی از بهترین بازی های ۲۰۱۹ برای سیستم های کامپیوتری (pc)، ایکس باکس ۱ و پی اس ۴ منتشر شده و در دسترس می باشد.

بهترین بازی های 2019

Life Is Strange 2

Life Is Strange 2 در یک بعد از ظهر معمولی شروع می شود، با دو برادر بزرگسالی که تلاش می کنند به زندگی روزمره خود در سیاتل ادامه دهند، تا اینکه جست و جویی برای تدارکات یک مهمانی، مجموعه ای ویرانگر از وقایع را آغاز می کند. این اتفاق برادران را به جهتی کاملاً غیر منتظره سوق می دهد و راهها و قوانین مختلفی را پدید می آورد. این بازی بعد از موفقیت نسخه اول آن در نسخه ای جدید تحت عنوان Life Is Strange 2 در ۲۴ ژانویه برای سیستم های کامپیوتری و پی اس ۴ و ایکس باکس ۱ عرضه شده است. این بازی قطعا در لیست بهترین بازی های ۲۰۱۹ ما قرار می گیرد.

بهترین بازی های 2019

Mortal Kombat 11

یکی دیگر از بهترین بازی های ۲۰۱۹ که یکی از قدیمی ترین، پرمخاطب ترین و محبوب ترین بازی های اکشن و نبرد تن به تن می باشد که در جدید ترین نسخه آن تحت عنوان Mortal Kombat 11 در ۲۳ اپریل منتشر شده است. شخصیت ها را می توایند بر اساس شخصیت خودتان شخصی سازی کنید و آنچه مشخص است گرافیک بسیار بالا و بهبود یافته بازی می باشد، که جزییات را به بهترین شکل نمایش می دهد. با اضافه شدن شخصیت های جدید و موتور قدرتمند بازی سازی Unreal Engine شاهد یک تجربه جدید و بی نظیر از بازی Mortal Kombat هستیم. این بازی هم چنان برای سیستم های کامپیوتری، ایکس باکس ۱ و پی اس ۴ در دسترس مخاطبان قرار دارد.

بهترین بازی های 2019

Observation

اگر به دنبال یک بازی علمی و تخیلی هیجان انگیز هستید ما بازی Observation را که توسط No Code عرضه شده پیشنهاد می دهیم. شما از طریق لنزهای یک سیستم هوش مصنوعی، معروف به S.A.M بازی می کنید و وظیفه دارید برای کمک به یک افسر که باید یک ایستگاه فضایی جدا شده را ترمیم کند برای یافتن بازماندگان و هماهنگی یک ماموریت نجات ، کمک کنید. این بازی در ۲۱ می ۲۰۱۹ برای سیستم های کامپیوتری و پی اس ۴ منتشر شده است. در بین بازی های علمی تخیلی باید آن را یکی از بهترین بازی های ۲۰۱۹ بدانیم.

بهترین بازی های 2019

Sekiro: Shadows Die Twice

بازی اکشن و ماجراجویی Sekiro: Shadows Die Twice به عنوان بهترین بازی اکشن و بهترین بازی جشنواره گیمزکام برگزیده شده است. این بازی در اواخر سالهای ۱۵۰۰ در ژاپن می گذرد. آنچه در ادامه می بینید داستان انتقام انتقام جویی در دنیایی نفس گیر است که کنجکاوی، اکتشاف و فضای تحریک آمیزی را ایجاد می کند. این بازی که توسط FromSoftware عرضه شده، یک بازی عجیب ، فراموش نشدنی و بی نظیر و نگران کننده، و نمونه ای است از این که چگونه یک کارگردان و یک استودیو می توانند ارزش ها و اصول خاص خود را برای تهیه یک اثر هنری کامل و متفاوت به چالش بکشند. بازی برای سیستم های کامپیوتری و ایکس باکس ۱ و پی اس فور در از ۲۲ مارس در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. پس اگر به دنبال بهترین بازی های ۲۰۱۹ در سبک اکشن هستید قطعا آن را در نظر داشته باشید.

بهترین بازی های 2019

Control

بازی در سبک اکشن و ماجراجویی با تصاویری حیرت انگیز و طراحی محیطی فوق العاده که توسط Remedy Entertainment توسعه داده شده است. شما به صورت سوم شخص در نقش Jesse Faden با قدرت های مافوق طبیعی هستید. شما در این نقش به دنبال یافتن جوابهایی خواهید بود. در این ماجرا شما با دوستان جدید آشنا می شوید که شما را در حل معماها یاری میکنند. یکی بازی منحصر به فرد که نمونه ای برای آن در بازار وجود ندارد. این بازی را باید از جمله بهترین بازی های ۲۰۱۹ معرفی کنیم که نباید تجربه آن را از دست دهید.

بهترین بازی های 2019

Sid Meier’s Civilization VI

به یکی از بهترین بازی های ۲۰۱۹ لیست که در سبکی استراتژیک می باشد می رسیم. یک بازی استراتژیکی بی همتا که توسط ۲K Games جدید ترین ورژن (نسخه ششم) آن تحت عنوان Sid Meier’s Civilization VI در سال ۲۰۱۹ عرضه شده است. این بازی که از محبوب ترین بازی های استراتژیکی است که در آن می توانید تمدن مورد نظر خود را از بین چندین تمدن از جمله ایران، یونان،امریکا و غیره انتخاب کنید و آن را از دوران قدیم گسترش داده تا به عصر حال و آینده برسید. همچنین می توانید به صورت آنلاین به رقابت با سایر گیمر ها بپردازید و از آن لذت ببرید. این بازی محبوب که به دلیل موفقیت نسخه های قبلی آن در سال ۲۰۱۹ به روز شده و نسخه ۶ آن عرضه شده که تا به اینجا با ارائه آپدیت های جدید برای آن تکامل یافته و هم اکنون در دسترس شما قرار دارد. اگر علاقه مند به بازی های استراتژیکی هستید قطعا نباید آن را از دست دهید. این بازی برای هواداران و کارشناسانی که منتظر نسخه جدید آن بودند با اختلاف بهترین بازی ۲۰۱۹ بوده است.

بهترین بازی های 2019

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار