اطلاعات تبلت سامسونگ سری Galaxy Tab S8 مشخص شد

01ffd0e71615c3ce1fa1cb1a38037973
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ به‌عنوان برندی شناخته شده و محبوب هرسال محصولات جدیدی را وارد بازار می‌کند. حالا که چیزی تا معرفی رسمی Galaxy S22 نمانده است، شایعاتی در مورد زمان معرفی تبلت جدید این کمپانی نیز به گوشی می‌رسد. تبلت سامسونگ سری Galaxy Tab S8 در حال آماده‌سازی برای معرفی است اما هنوز مشخص نیست که این تبلت هم‌زمان با galaxy S22  رونمایی می‌شود و یا باید در نمایشگاه MWC  منتظر معرفی آن باشیم. به‌هرحال اطلاعات آن مشخص شده است و در اینجا به بررسی مشخصات تبلت سامسونگ می‌پردازیم.

مشخصات تبلت سامسونگ سری Galaxy Tab S8

تبلت Tab S8 Ultra سامسونگ ۱۴.۶ اینچی بوده و دارای صفحه‌نمایش Super AMOLED با رزولوشن ۲۹۶۰*۱۸۴۸ پیکسل است. این صفحه‌نمایش دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۴۲۰ نیت است. مدل پلاس این تبلت با صفحه‌نمایش ۱۲.۷ اینچی از نوع  Super AMOLED بوده و با فرکانس ۱۲۰ هرتز کار می‌کند و وضوح ۲۸۰۰ در ۱۷۵۲ پیکسل خواهد داشت.کوچک‌ترین مدل این تبلت سامسونگ یعنی Galaxy Tab S8 با صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی بازهم بزرگ محسوب می‌شود. صفحه‌نمایش این مدل از نوع LCD LTPS است و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۵۰۰ نیت است. نمایشگرهای هر سه مدل از ورودی S Pen پشتیبانی می‌کنند و از محافظ گوریلاگلس ۵ برخوردار خواهند بود. همچنین حسگر اثر انگشت هر سه تبلت زیر صفحه نمایشگر قرار گرفته است. هر سه مدل Tab S8 مجهز به چیپست اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ با اندروید ۱۲ و رابط کاربری ۴.۱ خواهند بود.

تبلت سامسونگ

تبلت سامسونگ

در بخش باتری، گلکسی تب اس ۸ اولترا با ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ۷۲۸ گرم بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین باتری را خواهد داشت. S8 پلاس دارای باتری ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی و وزن ۵۶۷ گرم خواهد بود، درحالی‌که S8 دارای باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و وزن ۵۰۷ گرمی را به خود اختصاص خواهد داد. در هر سه تبلت شاهد دوربین دوگانه هستیم که لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی از نوع واید و لنز دوم ۸ مگاپیکسلی اولترا واید است.به قیمت هر کدام می‌پردازیم، Galaxy Tab S8 از ۶۸۰-۷۰۰ یورو شروع می‌شود،  S8+ حدود ۸۸۰-۹۰۰ یورو خواهد بود و Tab S8 Ultra حداقل با قیمت ۱۰۴۰-۱۰۶۰ یورو به فروش می‌رسد. در صورتی که تمایل به دریافت شبکه ۵G داشته باشید حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ یورو هزینه بیشتری دارد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار