انتشار جزئیاتی از زنفون ۴ مکس ایسوس

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ایسوس یکی از تولیدکنندگان مطرح لپتاپ و دیگر محصولات دیجیتال بوده که بیشتر به توسعه لپتاپ می پردازد. اما در این میان تلفن هوشمند نیز دیگر محصول کمپانی تایوانی بوده که می تواند محصول بزرگی برای شرکت تایوانی به شمار رود. به تازگی جزئیاتی از تلفن هوشمند میان رده آینده شرکت مذکور با نام ذنفون ۴ مکس منتشر شده که احتمالا در طراحی شبیه به ذنفون ۳ مکس بوده و در مشخصات بهبودیافته باشد.

این تلفن هوشمند به شماره مدل ZC554KL با مشخصاتی چون صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۷۲۰ پیکسلی، پردازنده اسنپدراگون هشت هسته ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتزی، پشتیبانی شبکه ۴G LTE و برخی دیگر اشاره داشت.

پیشتر نیز در پایگاه داده GFXBench محصولی از ایسوس به شما مدل X00ID رویت شد که مشخصات بسیار بالایی را شامل نمی‌شد. مشخص نیست آیا این تلفن هوشمند همان ذنفون ۴ مکسی است که در وب سایت رسمی ایسوس آشکار شده یا خیر.

انتظار می رود ایسوس در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ محصولات جدید خود چون لپتاپ، تبلت، تلفن هوشمند سری ذنفون ۴ و برخی دیگر را معرفی کند.

اطلاعات جامع و کاملی از ذنفون ۴ در دست نیست و مشخص نشده ایسوس برای سری جدید گوشی های هوشمند خود چه برنامه ای در سر دارد. اما انتظار داریم طراحی جدید، مشخصات قابل توجه و برخی ویژگی های جدید برای سری ذنفون ۴ درنظر گرفته شود تا در مقایسه با نسل پیشین تغییراتی شامل حال آن شده باشد.

به هر حال باید به انتظار ادامه داد تا کمپانی ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۷ تایوان محصولات جدید را معرفی کرده و به شایعات همیشگی پایان دهد. همانطور که می دانید جزئیات درباره ذنفون ۴ مکس کم بوده و نمی توان به مشخصات محدود موجود اظهار نظری درباره آن داشت. بنابراین تنها باید به انتظار ادامه داد تا اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار