اسماتفون جدید ویو در TENNA ظاهر شد

4656f1cabaecec6aee543a2ecfa9da17
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت های گوشی سازی از زمانی که طراحی ناچ عرضه شده‌ است در تلاش بوده تا راه های جدیدی را جایگزین آن کنند و آن را هر روز کوچکتر و کوچکتر کردند، حتی برخی از شرکت ها راه حل های غیر معمولی مانند شارک فین یا مکانیسم چرخشی را برای آن پیاده سازی کردند.

این در حالی است که ویو دستگاه جدیدی را در TENNA لیست کرده است که فاقد طراحی ناتچ یا هر طراحی دیگری است و قسمت بالای نمایشگر آن دارای حاشیه‌ی کامل است. این دستگاه ردپای کاملا نزدیکی به گوشی ویو وی ۹ دارد اما مشخصات آن کاملا متفاوت است.

دستگاه جدید ویو به همراه یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۱.۹۵ گیگاهرتز می‌آید که این بسیار شبیه به عملکرد تراشه‌ی ۱۲ نانومتری اسنپدراگون ۴۳۹ است که پیش از این هم در بسیاری از دستگاه ها چون وای ۹۱، وای ۹۳ و وای ۹۵ شاهد آن بودیم.

دستگاه جدید ویو بر خلاف نسل های قبلی خود دارای یک رم ۴ یا ۶ گیگابایتی است، این یعنی دستگاه جدید از قدرت بیشتری نسبت به مدل های قبلی خود برخوردار است.

همانطور که از تصاویر این دستگاه برمی‌آید بر روی پنل پشتی آن یک دوربین دوگانه نصب شده است که شامل لنزهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی است و در پنل جلویی آن یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. براساس مشخصات لیست شده در TENNA این دستگاه شامل یک نمایشگر ۶.۲ اینچی از نوع LCD و به همراه کیفیت فول اچ دی پلاس است. و ویو برای آن یک باتری ۳۱۸۰ میلی آمپری در نظر گرفته است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار