بررسی ساعت هوشمند Zeblaze Thor 4

75acb10116378b9bb715d1b12d34d18c
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از ساعت های هوشمند برجسته و کارآمدی که باید به آن اشاره کرد، Zeblaze Thor 4 است. محصولی از شرکت چینی Zeblaze که می تواند رقیبی برای ساعت های هوشمند رده بالایی از قبیل اپل واچ، گییرواچ و چندی دیگر باشد.

شرکت Zeblaze در ساخت آن از متریال باکیفیتی بهره گرفته تا محصولی را به مشتریان خود ارائه دهد که از کیفیت ساخت بالا و طراحی جلوه برانگیزی بهره می برد. صفحه نمایش دوار ۱.۳۹ اینچی Super Amoled، پردازنده چهار هسته ای MTK6737 مدیاتک با فرکانس ۱.۱ گیگاهرتزی، سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا، حافظه رم ۱ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و باتری ۵۸۰ میلی آمپری از مشخصه های کامل ساعت هوشمند Zeblaze Thor 4 است.

طراحی Zeblaze Thor 4  به صورتیست که شاید آن را با Gear S سامسونگ اشتباه گیرید زیرا از بند سیلیکون بادوام و بدنه فلزی برخوردار است که دوام بالایی به آن می بخشد. ابعاد این گجت پوشیدنی ۴۸*۴۸*۱۵ میلیمتر است و وزن ۴۳ گرمی دارد. از آنجایی که به عنوان ساعت هوشمند شناخته می شود، ابعاد یا وزن بسیاری برای آن در نظر نگرفته شد. بنابراین نباید انتظار وزن بالا و ابعاد بزرگی داشت زیرا عمده گجت های پوشیدنی یا ساعت ها دارای چنین ساختاری هستند.

blankبرخلاف برخی مدل های بی کیفیت چینی، Zeblaze Thor 4 می تواند رقیب جدی برای برندهای شناخته شده ای چون سامسونگ، اپل، ال جی و چندی دیگر باشد. البته در این میان باید ساعت های هوشمند هوآوی را به عنوان یک برند چینی بسیار پریمیومی دانست و در این بین Zeblaze Thor 4 نیز دست کمی از محصولات هوآوی ندارد.

Zeblaze سعی کرده در بحث گجت پوشیدنی یا همان ساعت هوشمند بهترین را فراهم آورد تا مشتریان با یک ساعت کاملا هوشمند و باکیفیت یا همان پریمیومی رو به رو باشند. البته یکی از مشخصه های بارز این ساعت قیمت بسیار کمتر در مقایسه با مدل های مشابه غربی چون اپل است. قیمت برای افرادی که تمایل به خرید محصولی دارند از اهمیت بالایی برخوردار بوده و Zeblaze Thor 4 نیز از این قاعده مستنثی نیست.

با تمام این تفاسیر می توان محصول شرکت Zeblaze را یک گزینه فوق العاده برای علاقمندان به ساعت هوشمند یا گجت پوشیدنی دانست. افرادی که می خواهند از ساعت هوشمندی بهره ببرند که با قابلیت های مختلفی از قبیل سنسور ضربان قلب، ردیاب های تناسب اندام مختلف و برخی دیگر همراه است.

به هر حال Zeblaze  Thor 4 مدل معمولی نیست که ساده از کنار آن عبور کنیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار