اعلام تاریخ معرفی شیائومی می میکس ۳

3b16352bd83d0953fa68fac2b8c740e1
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعلام تاریخ معرفی شیائومی می میکس ۳

شرکت شیائومی یکی از برندهای شناخته شده در صنعت تولید تلفن هوشمند محسوب می شود. برندی که هر سال نسل جدید گوشی های هوشمند خود را معرفی کرده و سپس عرضه می دارد.

در این بین هفته های قبل شایعه شد در ۱۵ اکتبر شیائومی نسل جدید می میکس را رونمایی خواهد کرد اما این اتفاق رخ نداد. در نهایت به تازگی چینی ها با ارسال دعوتنامه خود به شایعات پایان دادند و حقیقت را روشن ساختند.

از ویژگی های می میکس ۳ باید به دوربین کشویی همانند اوپو فایند ایکس، سنسور اثرانگشت درون نمایشگر، صفحه نمایش بزرگتر و برخی دیگر اشاره داشت. شیائومی مشخصات بزرگی برای می میکس ۳ در نظر گرفته که باید به صفحه نمایش QHD+، حافظه رم ۸ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، دوربین اصلی دوگانه، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و چندی دیگر اشاره داشت.

شیائومی تاکنون اشاره ای به می میکس ۳ نداشت اما شایعات و گزارش های انبوهی درباره این پرچمدار نسل جدید شرکت چینی منتشر شد که هیچ یک به تایید یا تکذیب شیائومی نرسیده بود. در دعوتنامه منتشر شده توسط این کمپانی ، می میکس ۳ در ۲۵ اکتبر سال جاری رونمایی خواهد شد و احتمالا تا پایان ماه اکتبر نیز باید شاهد عرضه آن باشیم.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا ۲۵ اکتبر سال جاری به انتظار نشست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار