شیائومی می ۱۱ اولترا همراه با نمایشگری بر پیکره ماژول دوربین

0b22f678511895936735d0a8856a0f9d
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

۲۳ آوریل در هند شیائومی رویداد بزرگی برگزار کرد که در آن شاهد معرفی محلی‌ترین پرچم‌دار این برند بودیم یعنی
Mi 11 Ultra در کنار سری Mi 11X. گوشی دوم از دو گوشی تشکیل شده‌است: Mi 11X و Mi 11X Pro که در سطح بین‌المللی با نام‌های Redmi K40 و +K40 Pro شناخته می‌شوند.

شیائومی می 11 اولترا

 شیائومی می۱۱ اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra)

دوربین اصلی Mi 11 Ultra مسلماً مجهزترین پرچمدار ۲۰۲۱ است که تحت عنوان سنسور عظیم GN2 سامسونگ ارائه می‌شود و اندازه آن ۱/۱.۱۲ اینچی است که بزرگ‌ترین سنسوری است که در گوشی موبایل استفاده می‌شود. این دوربین دارای ماژول ۵۰ مگاپیکسلی OIS یعنی لرزش‌گیر اوپتیکال تصویر است. دوربین دیگری دارد با یک لنز پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی که بزرگنمایی نوری ۵ برابر و OIS از قابلیت‌های آن است. همچنین یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی دیگری برای تکمیل این سه‌گانه وجود دارد که می‌تواند تصاویری با زاویه‌ی دید ۱۲۸ درجه ثبت کند. هر سه دوربین گوشی قادر به ضبظ ویدئو تا ۸K است و از حالت شب یا Night Mode پشتیبانی می‌کنند. یک صفحه نمایش کوچک ۱.۱ اینچی در جزیره دوربین عظیم قرار داردکه برای دسترسی به اعلان‌ها و ثبت عکس سلفی با دوربین اصلی مفید است.

می ۱۱ اولترا از نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن +۱۴۴۰p و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰HZ بهره می‌برد و پردازنده‌ی آن مشابه ۱۱پرو یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ Qualcomm است. باتری این گوشی گنجایش ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که شارژ سریع سیمی و بی‌سیم ۶۷ واتی را پشتیبانی می‌کند.

Mi 11 Ultra با قیمت ۶۹.۹۹۹ یوان (۹۳۵ دلار) فروخته می‌شود و به‌زودی از سایت mi.com و Amazon India عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های سیاه و سفید سرامیکی وجود دارد.

شیائومی می 11 اولترا

 شیائومی سری می X۱۱ (Xiaomi Mi 11 X series)

در اعلامیه ۲۳ آوریل شیائومی از سری Mi 11X هم رونمایی کرده‌است. Mi 11X و Mi 11X pro هر دو صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED با وضوح فول اچ دی، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از +HDR10 را به ارمغان می‌آورند.

ویژگی‌های دوربین Mi 11X series همان چیزی است که اولین اختلاف عمده را با Pro ایجاد می‌کند. زیرا که در دوربین این دستگاه یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 سامسونگ به‌کاررفته است که دارای اندازه ۱/۱.۵۲ اینچی است و می‌تواند پیکسل‌های ۲.۱ میکرومتری تولید کند. ماژول‌های باقیمانده در هر دو گوشی یکسان است و فقط یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی قرارگرفته‌است.

تفاوت دیگر در بخش چیپ ست وجود دارد، Mi 11X Pro تراشه Snapdragon 888 را به ارمغان می‌آورد درحالی که Mi 11X از Snapdragon 870 بهره ‌می‌برد. هر دو گوشی باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی را ارائه می‌دهند.

Mi 11X برای مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی از ۲۹.۹۹۹ یوان (۴۰۰دلار) شروع می‌شود و برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی به ۳۱.۹۹۹ یوان (۴۲۷ دلار) می‌رسد. اولین فروش برای ۲۷ آوریل برنامه‌ریزی شده‌است.

Mi 11X Pro برای پیکربندی ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۳۹.۹۹۹ یوان (۵۳۵ دلار) دریافت می‌کند درحالی که مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ۴۱.۹۹۹ یوان (۵۶۰ دلار) برای خریداران بازپرداخت می‌کند. فروش آن از ۲۴ آوریل آغاز می‌شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار