انتشار تصویر نمونه اولیه Mi 9 شیائومی

11d77c8fe23e7337d1bbb5ba1f18e74f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصویر نمونه اولیه Mi 9 شیائومی

شرکت شیائومی به نظر می رسد قصد دارد برخلاف سال های گذشته که بهار را برای رونمایی پرچمدار خود درنظر می گرفت، سال جاری در اوایل سال یا همان زمستان نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدارش را معرفی کند.

به تازگی تصویری در فضای مجازی از نمونه اولیه می ۹ منتشر شده که آن را با دوربین دوگانه عمودی و سنسور اثرانگشتی در بخش عقب نشان می دهد.

براساس گزارش ها گوشی هوشمند Mi 9 شیائومی به مشخصه هایی از قبیل صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED ، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی، دوربین اصلی سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی/۱۲مگاپیکسلی /سه بعدی تله فوتو، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی فناوری شارژ بی سیم و سریع مجهز است.

شیائومی برای سال جاری حتی می خواهد از تلفن هوشمند تاشویی مشابه محصولات دیگر برندها رونمایی کند. گفته شد در ۱۹ فوریه برنامه رونمایی برای Mi 9  وجود خواهد داشت. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس پرداخت.

پیش بینی می شود شیائومی یک مدل خاص از می ۹ را نیز معرفی کند و تنها به این نسخه اکتفا ننماید. به هر حال باید برای کسب اطلاعات کافی منتظر نمود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار